וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חוסר הוודאות: מכבי חיפה משהה את הנסיעה לתל אביב

15.5.2021 / 10:25

הירוקים ממתינים להחלטה הסופית בנוגע לקיום חצי גמר גביע המדינה בשני בבלומפילד: "אין היגיון שנצא לאיזור שמותקף בטילים אם לא ברור אם המשחק יתקיים". החדשות הטובות: אף אחד מהזרים לא חושב לעזוב בעקבות המצב הביטחוני, הפצועים התאוששו

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא ימהרו להגיע לבלומפילד. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה לא תצא לתל אביב עד שיתקבל אישור סופי שמשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב המתוכנן ליום שני, אכן מתקיים. הקבוצה שהתה בתל אביב ממוצאי שבת ועד יום שלישי בתל אביב, אל חזרה לכרמל בעקבות דחיית חצי הגמר שאמור היה להתקיים ביום חמישי.

כעת קיבלו ראשי המועדון החלטה שעד שלא יתברר שהמשחק מתקיים במאת האחוזים, הקבוצה לא תצא לתל אביב ולא תעשה הכנות במרכז הארץ. "אין היגיון לצאת לאזור המותקף בטילים, במיוחד כשין ודאות שהמשחק מתקיים", אמרו גורמים בחיפה. "לא נצא מוקדם לתל אביב עד שנבין שהמשחק מתקיים ב-100 אחוז".

יאניק וילדסחוט עם צ'ארון שרי שחקני מכבי חיפה בחימום. ., מאור אלקסלסי
ממשיכים כרגיל. וילדסחוט ושרי/מאור אלקסלסי, .

עם זאת, בחיפה ממשיכים בהכנות המקצועיות. יאניק וילדסחוט וצ'ארון שרי שעברו ללון בחיפה מתאמנים כרגיל ולמרות החשש מהמצב הבטחוני, בחיפה ציינו שכל הזרים ממשיכים כרגיל ולא נרשמה בקשה של מי מהם לעזוב את הארץ. הדחייה של המשחק עזרה לכמה מהשחקנים הפצועים להתאושש וההערכה היא שכולם יהיו כשירים למשחק ביום שני, אם אכן יתקיים. חוסה רודריגס צפוי לחזור להרכב כאשר ישנה גם התלבטות מי יפתח בחוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully