וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר חתם בהפועל חדרה: "מאושר להגיע לקבוצה שמקדמת דו קיום"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 21:23

החלוץ בן ה-30, ששיחק בעונה החולפת בבני יהודה, מצא תחנה חדשה: "קורא לכולם להנמיך את הלהבות ולהתמקד במטרה: שלום"

מוחמד גדיר מוצג על ידי הפועל חדרה. האתר הרשמי של הפועל חדרה, אתר רשמי
מצא יעד חדש. שיהיה בהצלחה. גדיר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חדרה

הפועל חדרה הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של מוחמד גדיר. החלוץ בן ה-30, שירד העונה ליגה עם בני יהודה בעונה בה סבל מלא מעט פציעות, ינסה לחזור לעצמו בקבוצה החדרתית.

צפו בתקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 0:1

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 0:1/ספורט1

גדיר עצמו אמר: "אני שמח להגיע למועדון משפחתי וחם כמו חדרה. שמעתי רבות על המרקם המיוחד בקבוצה ואני מקווה מאוד להתחבר מהר לחברים החדשים. מאז ומתמיד שיחקו בחדרה שחקנים יהודים וערבים כאחד, ואני מאושר להגיע לקבוצה שמשדרת מסר של פיוס ודו קיום. בימים כאלה אני קורא לכולם להנמיך להבות ולזכור שהמטרה של כולנו היא אחת: שלום".

היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן: "אנחנו שמחים להחתים שחקן ברמתו של גדיר ועם רזומה כמו שלו. מדובר בעוד החתמה יוקרתית שלנו, וגדיר מצטרף לחבורת השחקנים המאוד מוכשרת שנשארת איתנו. בימים כאלה סוערים החתמה כזו גם מעבירה מסר של דו קיום, בדיוק כמו שהפועל חדרה נוהגת לעשות כל השנים".

גדיר בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה והיה שייך לקבוצה בין 2015-2008 כשהוא מושל לבוורן הבלגית ב-2012/13 ולבני סכנין ב-2015-2013. לאחר מכן חזר לבלגיה ושיחק בלוקרן. אחרי עונה אחת בבלגיה, חתם גדיר בהפועל באר שבע ושיחק שם שתי עונות לפני שעבר לבני סכנין ובשתי העונות האחרונות היה בבני יהודה. לגדיר יש חמש אליפויות בקריירה (שתיים עם מכבי חיפה ושלוש עם הפועל באר שבע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully