וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדירה השרופה של קשר הפועל פתח תקוה: "החמאס מתנהגים כמו חיות"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 14:08

היגור וידאל צילם את הנזק שגרם הטיל שפגע סמוך לביתו בפתח תקוה: "אל תאמינו לתקשורת העולמית, ישראל רק מגינה על עצמה והטרוריסטים תוקפים חסרי ישע". בלילה זעק הקשר הברזילאי, שאשתו בהיריון מתקדם, בקבוצת הווטסאפ הקבוצתית: "עזרו לי, הבית שלי עולה באש"

הנפילה בפתח תקווה

בווידאו: פגיעת רקטה בפתח תקווה/ראובן קסטרו, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

מטח הרקטות לא פסח הלילה על פתח תקווה, ואחד הנפגעים (לא פיזית, תודה לאל) מהאירוע הוא היגור וידאל, קשר הפועל פתח תקווה.

"אנשים, עזרו לי, הבית שלי עולה באש", כתב וידאל בקבוצת הווטסאפ של הקבוצה, "בבקשה תקראו לעזרה". מאוחר יותר התברר כי הנפילה התרחשה מספר בניינים ממנו ובקבוצה הרגיעו ומסרו כי הכול תקין.

קבוצת ווטסאפ הפועל פתח תקווה. צילום מסך, צילום מסך
תכתובת הווטסאפ בין וידאל לאנשי הפועל פתח תקווה/צילום מסך, צילום מסך

הקשר הברזילאי בן ה-24 שיחק לפני כן בג'יאנינה היוונית, ב-2019 עבר לז'לגיריס הליטאית ובאוגוסט האחרון חתם בהפועל פתח תקווה. לארץ הוא הגיע עם רעייתו, שנמצאת כעת בשלבי היריון מתקדמים. גם מסיבה זו, כמו מכל הסיבות המובנות האחרות, הוא נלחץ מאוד מהאירוע. למשפחה, כאמור, שלום.

מהפועל פתח תקוה נמסר: "אתמול בלילה נפילת הרקטה בפתח תקוה אירעה בסמוך לדירתו של השחקן היגור וידאל. למזלנו, וידאל ואשתו ההריונית פעלו בהתאם להנחיות ונכנסו לממ"ד. אשתו סבלה מחרדה ופונתה לבית החולים בילינסון להשגחה ושוחררה הבוקר.

"בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני איפשרה הקבוצה לשלושת השחקנים הזרים, היגור וידאל, טרנס טיסדל ויאיא מלדג'ה, לטוס חזרה לבתיהם בחו"ל על מנת לשהות עם משפחותיהם. עובדי המועדון והצוות המקצועי נמצאים בקשר רציף עם השחקנים הזרים, דואגים ללוות אותם באופן אישי וימשיכו לעשות זאת בעיקר בימים מתוחים אלה".

בהמשך הבוקר פרסם וידאל את הסרטון הבא עם הכיתוב: "זו הדירה שלי בפתח תקוה אחרי תקיפת החמאס. תשתפו את הווידאו הזה, כדי להראות מי האנשים האלה באמת. הם מתנהגים כמו חיות, תוקפים אנשים תמימים כמוני, כמו אשתי והתינוק שלנו. תפסיקו בבקשה להגיד שישראל תוקפת את עזה. בבקשה בבקשה. הטרוריסטים תוקפים אנשים חסרי ישע בישראל.

"אל תאמינו לתקשורת הבינלאומית המגעילה שאומרת שישראל הורגת אזרחים בעזה כי זה לא נכון. ישראל רק מגינה על עצמה ותוקפת רק טרוריסטים ומתריאה לפני שהיא תוקפת שם. העולם הוא לא הוגן. לא מגיע לנו שיקרה לנו דבר כזה, לאף אחד לא מגיע. באתי לכאן כדי לעסוק במקצוע שלי ולשחק כדורגל. אני מודה לאלוהים של ישראל שהגן עליי היום, זה נס שאני והמשפחה שלי בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully