וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר של ברצלונה, חיפה של מנצ'סטר

איזי עין-דור

31.1.2003 / 12:41

בארסה תצא למשחק חוץ קשה מול אתלטיקו מדריד כשהמאמן מגיע רק מחר ומסביב הבאלגן. באנגליה מנצ'סטר רוצה לנצל את העובדה שניוקאסל מושבתת ולהעפיל למקום השני

הליגות באירופה חוזרות לעוד סוף שבוע מעניין של משחקים והפעם, מירב תשומת הלב תינתן למשחקה הראשון של ברצלונה ללא המאמן לואיס ואן חאל, בחוץ מול אתלטיקו מדריד. מדובר במשחק קשה שיקבע רבות גם עבור החברה ממדריד, המחפשים להשתלב בגביעי אירופה, תוך יציאה בכבוד מהשבוע בו הפסידו את הצ'אנס לזכות בתואר כלשהו בשנת ה-100 לקבוצה (הפסידו לרקריאטיבו ברבע הגמר).

ראדומיר אנטיץ' חתם ביום שישי על חוזה לאימון ברצלונה עד לסיום העונה, אך הוא לא ידריך את הקבוצה במשחק מול אתלטיקו. המנהל הטכני והמאמן הזמני קרלוס רשאק יהיה עם שחקניו על הקווים כשהוא בטוח ביכולתם לנצח. שחקנים ברמה שיש לברצלונה צריכים להתעלות גם במצבים כאלה ויהיה מעניין לראות (שידור ישיר22:25, ספורט 5) כיצד מתפקדת הקבוצה שעברה השבוע זעזוע קשה.

אנגליה: שני דרבים בלונדון

ארסנל - פולהאם
לאלופה והמוליכה לא צפויים בעיות בבית בדרבי הלונדוני מול פולהאם. ארסנל נמצאת בכושר מצויין, למרות התיקו 2:2 באנפילד באמצע השבוע. הפסד של פולהאם במשחק הזה ימשיך לערער את מצבו של המנג'ר הצרפתי ז'אן טיגנה, שלא מפביק להדרדר בטבלה.

צ'לסי - טוטנהאם
הדרבי הבינוני והשני ביום אחד של העיר לונדון, מפגיש הפעם שתי קבוצות צמרת. צ'לסי אולי כבר לא חולמת על אליפות עם 9 נקודות פחות מאשר לארסנל, אך בכל הנוגע למקום בצ'מפיונס ליג בעונה הבאה יש לה הרבה מה למכור. הכחולים בוודאי ירצו להתרחק מהתרנגולים ל-9 הפרש בקרב על המקום הרביעי ובכושר שלהם, נראה כי ניצחון של ראניירי על גלן הודל עמיתו הוא יותר מסביר.

סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד (שידור ישיר, 17:00 ספורט 5+)

מנצ'סטר יונייטד תרצה לחזור למקום השני במהרה על חשבונה של ניוקאסל, אבל היא יודעת שלא יהיה זה קל להוציא 3 נקודות בסט' מריס. למעשה, היחידה שהצליחה לעשות זאת במגרשה הביתי של סאות'המטון העונה היא דווקא ליברפול. מאצ'אפ מעניין צפוי להיות בין פביאן בארטז לבין מלך שערי הליגה, ג'יימס ביטי.

אברטון - לידס
לידס תמיד מעניינת העונה ויכולה לנצח כל יריבה, גם ללא רובי פאולר וג'ונתן וודגייט שעזבו השבוע (למנצ'סטר סיטי ולניוקאסל). אברטון בכושר מעולה, תנסה לסגור פערים מצ'לסי בקרב על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.

יתר המשחקים - קרבות תחתית בוערים:
בולטון - בירמינגהאם
סנדרלנד - צ'ארלטון

מערכת ספורט 5 מוסיפה:

אברטון- לידס
התותח הצעיר, ויין רוני ישאר בנבחרת הצעירה על פי החלטתו של סוון גוראן אריקסון, דבר נחמד, אך לא דבר שיעזוב לאברטון במיוחד היות והנער בן ה- 17 ירצה עונש השעייה גם במשחק מול החבורה המפורקת של טרי ונבלס. ג'ונתן וודגייט ורובי פאולר יעדרו בלידס כמובן לאחר שעברו הראשון לניוקאסל השני לסיטי ואם נוסיף לשניים את ריו פרדיננד, אוליביה דאקור ולי בוייר, שנמכרו עוד קודם לכן, הרי שחוסר היציבות של הקבוצה מחבל יורקשייר מובנת. יכולתו החלשה של מארק וידוקה, עשויה להכניס להרכב את ג'יימס מילנר הצעיר בן ה-18 לחוד ההתקפה של הלבנים. מה יהיה עם טרי ונבלס ? נחכה ונראה.

מנצ'סטר סיטי- ווסט ברומיץ'
רובי פאולר צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הסיטי אחרי שהסאגה של העברתו הגיע אתמול בבוקר לסיום רשמי. ניקולאס אנלקה צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט של קווין קיגן בחוד ההתקפה בטח ובטח אחרי השער מול פולהאם ביום רביעי. קרלו נאש ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות של הסיטי היות ופטר שמייכל הגדול עדיין סובל מפציעה מהמשחק מול ווסט ברומיץ'.

אייל ברקוביץ' כמו הדני הענק, יעדר מהמשחק בשבת גם כן היות והוא סובל מפציעה. המנג'ר קווין קיגן אישר את היעדרותם של השניים לאתר האינטרנט הרשמי של הסיטי: "פטר שמייכל ואייל ברקוביץ' לא ישחקו ביום שבת. הוצאנו את שניהם מאימון הבוקר כי הם צריכים עוד שבוע להתאושש לגמרי מהפציעות שלהם". ברקוביץ' כזכור סובל מפציעה בשרירי הבטן. אך בל תיפול רוחכם אוהדי הסיטי, ברקוביץ' ושמייכל צפויים לחזור בשבוע הבא משחק באולד טרפורד מול…השדים האדומים של מנצ'סטר. לא לשכוח יום ראשון, הכינו את הבירות והצ'יפס.

הדרבי הצפון מזרחי בין מידלסברו לניוקאסל בוטל בעקבות תנאי שלג סביב איצטדיון הריברסייד של מידלסברו.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

איטליה: רומא תנסה לצאת מהמשבר

רומא - בולוניה
ברומא ירצו לשכוח מהר את העונה הנוכחית, אך לפני כן כדאי לקאפלו לנצח בשבת בערב את בולוניה החזקה באולימפיקו, אם הוא לא רוצה למצוא את עצמו במאבקי התחתית עד לסיום העונה.

פיאצ'נזה - ברשיה

גרמניה: מי יעצור את באיירן?

באיירן מינכן עם 8 נק' יתרון בפיסגה לא צפויה להיתקל בקשיים בחוץ מול ארמיניה בילפלד הבינונית. אך בבונדסליגה אין כזה דבר - 'צפוי'.

עוד מחר:
שטוטגארט - הרטה ברלין
שאלקה - קייזרסלאוטרן
מינכן 1860 - האנובר
מנשנגלאדבך - וולפסבורג
קוטבוס - בוכום
נירנברג - רוסטוק

צרפת: מי יוריד את מארסיי?

מארסיי לא משחקת בשבת (תפגוש את בורדו ביום ראשון) ושלוש קבוצות ירצו לרשת את מקומה בפיסגה. האלופה ליון, עם 40 נק' (שתיים פחות מלמוליכה), תפגוש בבית את נאנט מאמצע הטבלה. גם למונאקו (39 נק'), יש משחק קל יחסית על הנייר מול סדאן (מקום 15) וקשה לראות כיצד דווקא החזירונים של סדאן מצליחים לקטוע את רצף ההצלחות של הקבוצה מהנסיכות הצרפתית. גם העולה החדשה והמפתיעה ניס (39 נק') תחפש את הנקודות בבית - מול גאנגן שעד לא מזמן עוד היתה בקרב על האליפות.

יתר המשחקים:
אוקזר - סושו
שטרסבורג - פאריס סן ז'רמן
אג'קסיו - באסטיה
לה האבר - טרואה
ליל - מונפלייה
ראן - לאנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully