וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ' חתם לשלוש עונות נוספות

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 9:52

אחרי הארכת חוזיהם של סיסה, גוזלן ועידו לוי, גם השוער חתם על חוזה חדש: "בחלומות הכי ורודים שלי לא האמנתי שאצליח להתחבר בצורה כזו למועדון"

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 0:1/ספורט1

הפועל חדרה ממשיכה להתכונן לעונה הבאה והיום (שלישי) הקבוצה האריכה את חוזהו של רובי לבקוביץ', שחתם לשלוש שנים נוספות וישמש כשוער הראשון גם בעונה הבאה. חדרה ממשיכה להשאיר את העוגנים שלה, כאשר לפני לבקוביץ', גם הבלם ג'ונתן סיסה, החלוץ שובל גוזלן והבלם עידו לוי האריכו את חוזיהם.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה. שלומי גבאי
ממשיך עם קורצקי. רובי לבקוביץ'/שלומי גבאי

לבקוביץ' בן ה-32 הגיע לחדרה בקיץ מהונבד ההונגרית והוא מסיים עונה מצוינת במדי הקבוצה. לאחרונה השוער הוזכר גם כמועמד לסגל הנבחרת. לאחר החתימה אמר השוער: "הגעתי לחדרה לאחר תקופה לא קלה, ולמען האמת בחלומות הכי ורודים שלי לא האמנתי שאצליח להתחבר בצורה כזו למועדון ולאנשים. הייתה לי עונה טובה מאוד והיה לי ברור שרק אם תהיה לי הצעה מקבוצה באמת גדולה ארצה לעזוב. אני שמח שחתמתי, מודה לחדרה על האמון ומקווה להמשיך ליהנות במקום הקסום הזה".

היועץ המקצועי אורן גולן אמר: "רובי לבקוביץ' הוא עוד אחד בשרשרת ההחתמות שלנו לעונה הבאה, מתוך מטרה לשמר את מרבית הסגל. רובי הוא אחד משוערי הליגה הטובים בישראל, הפך למנהיג שלנו עם השקט והניסיון שלו, ואין ספק שעבור הפועל חדרה מדובר בהחתמה משמעותית מאוד והבעת אמון מצד שוער ליגה מוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully