וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחצי גמר הגביע הועבר לאצטדיונה הביתי: מכבי חיפה שבה לצפון

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 18:24

אחרי ההחלטה להעתיק את משחק הגביע מבלומפילד, הירוקים עזבו את המלון בתל אביב וחזרו לצפון. ניקיטה רוקאביציה וחוסה רודריגס צפויים לשוב להרכב, כאשר גם עומר אצילי עדיין בספק

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מכבי חיפה תשוב לחיפה עוד היום (שלישי) ותעזוב את ההתכנסות בתל אביב לקראת משחק חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב, שהועבר ליום חמישי על רקע המצב הבטחוני וההסלמה בדרום. בחיפה חיכו עד אשר ההתאחדות תחליט סופית בנוגע לגורל חצאי הגמר, ואחרי ההודעה הרשמית שהמשחק הועבר מבלומפילד לאצטדיון העירוני בחיפה - בשורות הירוקים הוחלט לשוב לצפון.

מוקדם יותר היום ההתאחדות לכדורגל פנתה לראשי האצטדיון ובדקה היתכנות להעביר את המשחק מחר לאצטדיון בחיפה. חברת האבטחה מטאור שעובדת גם במשחקי הבית של מכבי חיפה ועובדת עם ההתאחדות, הבהירה גם היא שמבחינת סידורי אבטחה יהיה ניתן להעביר את המשחק לחיפה.

בהמשך התקבלה ההודעה שהמשחק הועבר לאצטדיון בחיפה ויתקיים ביום חמישי. יו"ר ההתאחדות, אורן חסון: "בנסיבות מורכבות, מאתגרות וכמעט בלתי אפשריות נעשתה עבודה מאומצת של גורמים רבים בהתאחדות בהובלת המנכ"ל יוסי שרעבי, בסיוע שר הספורט חילי טרופר ובכירי המשרד, לטובת קיום משחקי חצי גמר גביע המדינה. המשחקים יתקיימו בנוכחות קהל וזאת בשורה משמעותית, ההתאמות יעשו בזמן הקרוב. אנחנו מודעים לתסכול של אוהדים רבים ושמחים עבור מי שיצליחו להיות אתנו בשני ערבים מרגשים. אלו רגעים משמעותיים עבור מדינת ישראל ונעשה מאמץ גדול להבטיח הכרעות על כר הדשא בנוכחות אוהדים ואוהדות רבים ככל האפשר. בשורות טובות ותקווה לימים שקטים".

יש לציין כי הנהלת מכבי תל אביב הוצפה בפניות של אלפי אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק בבלומפילד מחר אשר אומרים כי הם לא יוכלו לעזוב את המשפחות במצב הנוכחי ולנסוע מחרתיים לחיפה. האוהדים ביקשו לדחות את המשחק למועד שבו הוא יוכל להיערך בבלומפילד או לחילופין שכספם יוחזר להם כי הם לא מתכוונים להגיע למשחק בחיפה.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב לפני ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עשוי לחזור להרכב. רוקאביציה מול טיבי/מאור אלקסלסי

בצד המקצועי, אם הכל ימשיך כרגיל והמשחק אכן יתקיים מחר, היום יערוך בכר אימון מסכם אחרי שאתמול היו אימוני שחרור בלבד. ניקיטה רוקאביציה וחוסה רודריגס צפויים לשוב להרכב, כאשר גם עומר אצילי עדיין בספק מבחינת ההרכב. השחקן אמנם כשיר אחרי שסבל רק משריר תפוס, אך בחיפה יבחנו היום באימון האם יש על השחקן עומס יתר ויש אפשרות שהוא יתחיל את המשחק מול האקסית על הספסל, אחרי שהצטיין במשחק העונה בליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully