וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בהפועל חולון: טיירוס מגי סיים את העונה

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 13:27

הגארד האמריקאי, שנפצע בהפסד לסן פאבלו בורגוס בפיינל אייט, סובל משבר במרפק שדורש מנוחה של מספר שבועות. המשמעות: הוא עלול להחמיץ את כל הפלייאוף הישראלי

טיירוס מגי, הפועל חולון. ליגת האלופות, אתר רשמי
מדאיג. טיירוס מגי/אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל חולון חזרה בסוף השבוע מניז'ני נובגורוד, אחרי שהפסידה לסן פאבלו בורגוס ברבע גמר ליגת האלופות, ומתברר שההדחה לא הייתה הצרה האחרונה שלה. טיירוס מגי, שנפצע במהלך המשחק, עבר צילום שממנו עלה כי הוא סובל משבר במרפק. המשמעות היא שהוא יחמיץ כנראה את כל הפלייאוף הישראלי ולמעשה סיים את העונה.

מדובר במכה קשה עבור הסגולים, שמדורגים במקום השלישי בליגת העל. מגי קולע בזירה המקומית 18.1 נקודות למשחק, להן הוא מוסיף 4.1 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים, ובארבעת המשחקים האחרונים להט עם 30.7 נקודות מדד.

2:19 דקות לסיום ההתמודדות בפיינל אייט, עלה מגי להטבעה ונפל בצורה חזקה לאחר שנדחף על ידי חסיאל ריברו מסן פאבלו. השופטים לא שרקו לעבירה, מה שגרר תלונות רבות מצד אנשי חולון, שכבר סבלו מהרחקת המאמן סטפנוס דדאס, פחות משתי דקות מוקדם יותר. כוכב צסק"א מוסקבה, וויל קלייברן, ששיחק בעבר בקבוצה וגם שיתף פעולה עם מגי בקולג', צייץ בטוויטר נגד השופטים ("היפטרו מהם בהקדם"), וכעת מתברר שהגארד אכן ישלם מחיר על המהלך המסוכן.

חולון תשוב לפעילות ביום רביעי הקרוב, כשתתארח אצל גלבוע/גליל במסגרת הבית העליון של הליגה. השתיים נאבקות על המקום השני בטבלה, ולמנצחת במפגש הישיר תהיה מקדמה בדרך ליתרון הביתיות בסדרת פלייאוף אפשרית ביניהן בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully