וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב-בית"ר תל אביב בת ים: "תמיד מותח, תמיד מרגש, תמיד עושה פרפרים בבטן"

10.5.2021 / 15:00

הפועל תל אביב ובית"ר תל אביב בת ים מוכנות לחצי הגמר הראשון (שלישי, 20:30, ספורט 5). אלטמן: "תואר? חולם על זה בלילה"

חצי הגמרהסתיים19/05/2021
הפועל תל אביב
  • אלטמן (20)
7:8
  • (56) צ'ילאקה
בית"ר תל אביב בת ים
מסיבת עיתונאים לקראת מפגש חצי גמר גביע המדינה בין הפועל תל אביב לבית"ר תל אביב בת ים/צילום: שלומי גבאי

הפועל תל אביב

אחרי שבשנה שעברה היא הפסידה בחצי הגמר ליריבה מהליגה הלאומית - אז מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב תנסה לעשות צעד קדימה ולהגיע למשחק על התואר. כל שחקני ההרכב יחזרו ל-11, כשבחוד מקבל עדיפות שלומי אזולאי.

ניר קלינגר אמר במסיבת העיתונאים: "מתרגשים, גם אני למרות שהייתי מספיק פעמים במעמדים האלה. זה תמיד מותח, תמיד מרגש, תמיד עושה פרפרים בבטן. אני מרגיש שאנחנו מגיעים מוכנים, אולי בניגוד לחצי הגמר בעונה שעברה. השנה שמנו יותר דגש על היריבה, אנחנו מאוד מכבדים אותה, ראינו אותה, זו קבוצה מוכשרת וטובה מאוד. זה יהיה משחק קשה ומורכב ונצטרך להיות סבלניים".

עומרי אלטמן אמר: "מתרגשים מאוד, זה מעמד מחייב וכולם מבינים את החשיבות שלו. אנחנו יכולים להפוך את העונה למרגשת. אני לא חושב שיש פייבוריטית, בבית"ר תל אביב בת ים יש שחקנים שבעוד שנה-שנתיים יהיו בליגת העל ואולי יותר מזה. תואר? אני חולם על זה בלילה, במיוחד במועדון שהעברתי בו את רוב הקריירה ואני מרגיש הכי מחובר אליו".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
"יכולים להפוך את העונה למרגשת". אלטמן/אריאל שלום

בית"ר תל אביב בת ים

בית"ר תל אביב בת ים תנסה להמשיך להפתיע אחרי שכבר הדיחה את עירוני קרית שמונה ובני סכנין מליגת העל, והציגה יכולת מרשימה בלא מעט ממשחקיה בליגה הלאומית.

היכולת שלנו נגד קרית שמונה וסכנין גרמה להפועל תל אביב להתייחס אלינו ברצינות", אמר המאמן עמיר נוסבאום, "זה חצי גמר ולמשחק כזה אי אפשר לבוא שאננים. הקהל ידחוף אותם, אז אני בטוח שהם יגיעו בשיאם. תהיה התרגשות אדירה, לשחקנים שלנו זו פעם ראשונה במעמד כזה. אני מקווה שנדע לעבור את הדקות הראשונות כמו שצריך ואם זה יקרה - אני בטוח שנראה את היכולת האמיתית שלנו".

השוער אביחי דהן הוסיף: "גדלתי בהפועל תל אביב, מאוד מרגש לשחק נגדה. כבר לא רלוונטי אם נתנו לי צ'אנס או לא, עבר הרבה זמן. נצטרך הרבה אמונה ולשחק בדרך שלנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אביחי דהן שוער בית"ר תל אביב בת ים בחימום. אודי ציטיאט
מתרגש לשחק נגד האקסית. דהן/אודי ציטיאט

טריוויה

* זה שחזור חצי הגמר מ-2008, אז בית"ר הייתה מאוחדת עם שמשון תל אביב ושיחקה בליגה הארצית (השלישית), אבל בכל זאת נתנה פייט לאדומים שניצחו 8:9 בפנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות.

* אז, אגב, בית"ר הדיחה בדרך לחצי הגמר שלוש קבוצות מליגת העל: מכבי תל אביב, הפועל פתח תקוה ועירוני קרית שמונה. הפעם היא עברה את קרית שמונה ובני סכנין.

* סך הכול היו שמונה מפגשי גביע בין השתיים מאז קום המדינה, כשהפועל תל אביב ניצחה בשבעה מהם ועוד אחד (משחק ראשון מבין שניים ברבע הגמר ב-1988) הסתיים בתיקו.

* הפועל תל אביב מחפשת גמר ראשון מאז הזכייה האחרונה ב-2012, בעוד בית"ר תל אביב לא הייתה שם מאז 1977.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully