וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון כמאמן ביוון: עודד קטש ופנאתינייקוס זכו בגביע

9.5.2021 / 22:14

המאמן ועוזרו ליאור ליובין עמדו במטרתם הראשונה העונה, כשהצעידו את פאו לניצחון 79:91 בגמר על פרומיתאס פטראס. קטש: "אני שמח מאוד. נחגוג הלילה, ננוח מחר ונשכח מהמשחק". ביום רביעי: פתיחת הפלייאוף

שחקן פנאתינייקוס מריו הזוניה. ERT3, צילום מסך
ריצת 2:11 בסיום הכריעה. מריו הזוניה חוגג את הזכייה/צילום מסך, ERT3

עודד קטש סימן הערב (ראשון) וי חשוב מאוד כמאמן פנאתינייקוס, כשהצעיד אותה לזכייה בגביע היווני. הירוקים ניצחו בגמר את פרומיתאס פטראס 79:91, ועוד לפני פתיחת המאבק על האליפות - הבטיחו כבר כי זו תהיה העונה ה-26 ברציפות שבה הם גורפים לפחות תואר אחד.

זו הזכייה השלישית ברצף של קטש בגביע מקומי, אחרי שהניף ב-2019 וב-2020 עם הפועל ירושלים בישראל. ביום רביעי הקרוב הוא ועוזרו ליאור ליובין יחלו בשלב המכריע של העונה, כשקבוצתם תפגוש את יוניקוס ברבע הגמר הפלייאוף.

ביוון מעריכים כי אם הירוקים ישלימו זכייה "חלקה" בדאבל, בלי תקלות מיותרות בדרך, סיכוייו של המאמן להמשיך לעונה נוספת ולקבל הזדמנות לבנות סגל משלו יהיו גבוהים ביותר.

פנאתינייקוס מניפה את הגביע היווני. פנאתינייקוס, אתר רשמי
ב-2019 וב-2020 בישראל, ב-2021 ביוון. שחקניו של קטש מניפים/אתר רשמי, פנאתינייקוס

פאו קיימה שלושה משחקי גביע בתוך חמישה ימים, מאחר שהתפרצות קורונה בקבוצה מנעה ממנה להופיע למועדים המקוריים של רבע הגמר, חצי הגמר והגמר בפברואר. היא שיחקה ללא נמאניה נדוביץ', שנדבק לפני מספר שבועות בנגיף וסובל מסיבוכים שישביתו אותו ככל הנראה עד תום העונה.

פרומיתאס הצליחה למתוח את הפייבוריטית באואקה הריק, ודאגה לשמור על מרחק סביר לאורך כל המשחק, עד שצימקה ל-80:77 בלבד, שתי דקות וחצי מהסיום. אלא שאז קלע הקפטן יואניס פפאפטרו חמש נקודות מהירות, מתוך ה-25 שהיו לו במשחק כולו, וחבריו השלימו ריצת 2:11 בדרך לתוצאה הסופית.

פפאפטרו, שהוסיף חמישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, נבחר ל-MVP של הגמר. עוד בלטו: מריו הזוניה 18 (6 ריב' ו-5 אס'), דינוס מיטוגלו 17 (6 ו-3 בהתאמה) ולוקו סנט רוס 16 (5 ו-5).

"אני שמח מאוד", אמר קטש בסיום. "הלחץ היה עלינו, ואנחנו אוהבים להיות במצב הזה. בכל פעם שברחנו, פרומיתאס נלחמה וחזרה, ומגיע לה כל הכבוד. שמרנו על תוכנית המשחק, והדברים הקטנים הביאו לנו את הניצחון. נחגוג הלילה, ננוח מחר ואז נצטרך לשכוח מהזכייה הזאת. יש כמה קבוצות איכותיות בפלייאוף, אבל אנחנו מוכנים. בסוף, הכול תלוי בהגנה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully