וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי הנפות בעונה אחת: סן פאבלו בורגוס שוב זכתה בליגת האלופות

9.5.2021 / 21:08

הקבוצה הספרדית, שהדיחה את הפועל חולון ברבע הגמר, השלימה תואר שני במפעל בתוך כחצי שנה. היא גברה על קרשיאקה 59:64 וזכתה במענק של מיליון יורו נוספים

סן פאבלו בורגוס. ליגת האלופות, אתר רשמי
סן פאבלו בורגוס/אתר רשמי, ליגת האלופות

יש דברים שיכולים לקרות רק במציאות הקורונה: סן פאבלו בורגוס השלימה הערב (ראשון) שתי זכיות בליגת האלופות בתוך כחצי שנה. אחרי שפתחה את העונה עם הנפה בפיינל אייט באתונה, שלמעשה הייתה שייכת לעונה שעברה, היא חזרה שוב על ההישג - כשניצחה בגמר בניז'ני נובגורוד 59:64 את פינאר קרשיאקה.

הספרדים, שגרפו מענקים בסך שני מיליון יורו משתי הזכיות, ניצלו את הסיטואציה כדי לבסס את מעמדם ולקחת את הדאבל. בניגוד לקבוצות שזוכות בתארים, ואחר כך עוברות שינויים במהלך פגרת הקיץ, הם המשיכו לשחק יחד והמחישו שהתואר הראשון לא היה מקרי.

גם דרכם אל הפודיום הייתה דומה, אחרי שהכניעו יריבות מישראל ומצרפת ברבע הגמר ובחצי הגמר; באוקטובר היו אלה הפועל ירושלים ודיז'ון, ובסוף השבוע האחרון הפועל חולון ושטרסבורג. הגמר, עם זאת, היה שונה. במקום 85 נקודות נגד א.א.ק אתונה, כפי שקלעה בורגוס בטורניר הקודם, היא התקשתה וניהלה מלחמת עצבים נגד הטורקים.

סן פאבלו בורגוס. ליגת האלופות, אתר רשמי
ה-MVP בניטה חוגג עם חבריו/אתר רשמי, ליגת האלופות

המחצית הראשונה הייתה צמודה לכל אורכה והסתיימה ב-28:29 מינימלי לסן פאבלו. אלכס רנפרו הוביל אותה ליתרון 39:46, אבל אז הגיע הקאמבק הטורקי בעזרת ריצת 5:14. קרשיאקה נתקעה קרוב לשלוש דקות בלי סל, והניסיון הספרדי עשה את שלו עד לניצחון.

ויטור בניטה, שהשבית את חולון ביום חמישי, שוב היה המוציא לפועל העיקרי של המאמן ז'ואן פניארויה וקלע 15 נקודות בדרך לתואר ה-MVP של הפיינל אייט. רנפרו הוסיף 14, שישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים.

בורגוס, שמדורגת במקום השישי בליגה הספרדית, תחזור כעת הביתה לאחר שהבטיחה גם את מקומה ברבע גמר הפלייאוף על אליפות המדינה. אמאת' אמבאיה בלט בשורות המפסידים עם 17 נקודות ושמונה ריבאונדים. במקום השלישי סיימה סראגוסה אחרי ניצחון 77:89 על שטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully