וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: גם רונאלדו "מזועזע" מהכדורגלן הבוגד מהפרמיירליג

9.5.2021 / 15:39

אישה שטוענת שנכנסה להיריון מכדורגלן מהליגה האנגלית מספרת שהוא מתכחש לה וזונח אותה, והיחידים שאכפת להם הם חבריו הכדורגלנים שמכירים אותו, ביניהם רונאלדו. זהותו עשויה להיחשף באוקטובר

ג'קלין סוסה, שטוענת שנכנסה להיריון לשחקן פרמיירליג. אינסטגרם,  Jaqueline Sousa, אתר רשמי
נדהמה מהאכזריות. סוסה/אתר רשמי, אינסטגרם, Jaqueline Sousa

באנגליה תוהים: מיהו הכדורגלן הבוגד שברומן מחוץ לנישואים הכניס אישה להיריון ומתכחש לה? על פי דיווחים ב"סאן", ברזילאית בשם ג'קלין סוסה טוענת כי היה לה רומן סוער עם כדורגלן נשוי מהפרמיירליג. סוסה, שעובדת כמארחת במילאנו, סיפרה שהיא הגישה תביעה נגד הכדורגלן, שבינתיים שמו אסור לפרסום, אך הוא עשוי להתפרסם בחודש אוקטובר במסגרת משפט שייערך לאור תביעה שהגישה נגדו.

ג'קלין סוסה, שטוענת שנכנסה להיריון לשחקן פרמיירליג. אינסטגרם,  Jaqueline Sousa, אתר רשמי
שלח לה הודעות מירח הדבש. סוסה/אתר רשמי, אינסטגרם, Jaqueline Sousa

לדבריה, לשניים היה רומן שארך שנתיים. כשגילתה לו שהיא בהיריון, הוא התכחש לה והתעלם ממנה, וסירב להכיר בכך שיש לו ילדה ממנה. היא פנתה למועדון שלו והודיעה לו שהיא מגישה תביעת אבהות, אך לדבריה, "לא שמעתי מהמועדון מילה אחת, הם מתעלמים ממני. אולי הוא חושב שזה ייעלם, אבל הוא טיפש. הוא יכול להפנות את גבו אליי, אבל לא לבת שלו. שלחתי לו תמונות וסרטונים של הבת הקטנה שלו, והוא לא ענה. כמה חסר לב הוא יכול להיות? היא בשר מבשרו. והאיש הזה עוד מתעקש שהוא 'איש משפחה'. זאת בדיחה. אם אנשים היו יודעים מה גרם לי לעבור, הם היו נדהמים". בעבר היא סיפרה ש"הוא היה מסמס לי כל הזמן, אפילו מהחתונה שלו ומירח הדבש שלו".

לדבריה, האנשים היחידים שהיו בקשר איתה הם "כדורגלנים אחרים שמכירים אותו היטב ויודעים על הקשר שהיה בינינו. אחד מהם הוא כריסטיאנו רונאלדו. הוא מזועזע מההתנהגות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully