וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: עידו לוי האריך חוזה, בקבוצה מתלבטים בין אודה ללוסיו

9.5.2021 / 12:04

הבלם חתם לעונה נוספת: "התחברתי לכולם". בקבוצה שוקלים לשחרר את אודה ולהחזיר את לוסיו שיעזוב את קרית שמונה, אורן ביטון מועמד

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 0:1/ספורט1

אחרי הבטחת ההישארות, הפועל חדרה ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הבאה. עידו לוי חתם היום (ראשון) לעונה נוספת וימשיך בעונה הבאה בקבוצה. לוי הגיע בחלון ההעברות של ינואר מהפועל חיפה והפך לבורג מרכזי בהישארות של חדרה וביכולת המצויינת של הקבוצה בחלק השני של העונה. מנחם קורצקי התעקש להשאיר את השחקן בקבוצה.

הבלם אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח להישאר בחדרה. התחברתי מאוד לכולם וחדר ההלבשה פה באמת יוצא דופן. אני מקווה ומאמין שבעונה הבאה נוכל להמשיך בדיוק מאותה נקודה בה אנחנו מסיימים את העונה הזו".

המטרה של חדרה היא להשאיר את חוליית ההגנה כמעט בשלמותה, כולל ג'ונתן סיסה, דיא לבאבידי ונועם כהן. בקבוצה רצו מאוד לראות את מקסים גרצ'קין ממשיך אך ההערכה היא שבית"ר ירושלים תחזיר לשורותיה את המגן. במקרה כזה חדרה תצרף מגן שמאלי נוסף. אורן ביטון הוזכר כמועמד אם גרצ'קין אכן יגיע לבית"ר ויביא לעזיבתו. בנוסף, בחדרה רוצים לראות את מקסים פלקושצ'נקו ממשיך בקבוצה.

עידו לוי שחקן הפועל חדרה בחימום. דני מרון
קורצקי ביקש, קורצקי קיבל. עידו לוי/דני מרון

בקבוצה מתלבטים מאוד בנוגע לחלוץ מרשל אודה. בחדרה יקבלו בימים הקרובים החלטה אם להשאיר את אודה או לנסות בכל הכוח לצרף את האקס לוסיו שיעזוב את עירוני קרית שמונה. כמו כן בקבוצה פנו ליואב הופמייסטר בניסיון לבדוק האם יצטרף. הקשר קרוב לסיכום בקרית שמונה אך בחדרה מקווים שיתרצה ויגיע לקבוצה בכל זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully