וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: ניר קלינגר ימשיך בתפקידו בעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 14:46

הצהרת אמון לפני חצי גמר הגביע: המאמן שמונה בנובמבר 2019, קיבל חוזה לעוד עונה. גורדנה ברשימות, ומה יעלה בגורל המאכזבים?

תקציר: בני יהודה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

הצהרת אמון רגע לפני חצי גמר הגביע: הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על הארכת חוזהו של ניר קלינגר בעונה נוספת, והוא יעמוד על הקווים גם בעונה הבאה. קלינגר שמונה לתפקיד בנובמבר 2019, רושם קדנציה לא רעה במתחם חודורוב: בעונתו הראשונה הצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון לראשונה מאז שנת 2014, ועלה איתה לחצי גמר גביע המדינה. העונה הקבוצה הגיעה לפלייאוף התחתון אבל הבטיחה את ההישארות, ובנוסף רשמה הישג זהה בגביע המדינה כשהעפילה לחצי הגמר שם תפגוש את בית"ר תל אביב בת ים, בתקווה לעלות לגמר.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. אריאל שלום
קיבל רמז מי לא צריך להמשיך. קלינגר/אריאל שלום

על פניו, מבחינת קלינגר המשחק אתמול (שבת) נגד בני יהודה עבר בשלום. הוא לא רצה פציעות מיותרות, היה חשוב לו שלא יהיו שחקנים בסכנת צהובים אם הקבוצה תעלה לגמר הגביע (ארנסטס שטקוס, אופק ביטון, שי אייזן ושי אליאס ייעדרו מהמחזור האחרון בליגה בעקבות הצהוב אתמול) וגם שחקנים בכירים זכו למנוחה. אבל מה שצרם למאמן הפועל תל אביב היה חוסר התשוקה של השחקנים שקיבלו הזדמנות. לא במקרה הוא אמר בסיום: "ייקח זמן עד שהם ייראו שוב דשא".

בקרוב תצא הודעה על הישארותו של קלינגר לעונה נוספת, ומבחינתו זה הזמן לברר עם מי מהסגל הנוכחי הוא יכול לצאת למלחמה. למרות חצי העונה הטובה, קלינגר יודע שבשנה הבאה תהיה אופרה אחרת ורף ציפיות אחר, אבל עדיין לא יודע מי צריך לעזוב. קלינגר היה רוצה לראות את עומרי אלטמן ואדי גוטליב ממשיכים (אם האחרון יהיה כשיר כמובן), אבל הדברים כבר תלויים בעניינים כספיים וברצון של אלטמן לבדוק אופציות בחו"ל. עם לידור כהן יימשכו השיחות.

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה ניצחה את הפועל תל אביב 0:1

לכתבה המלאה

עיקרי הדברים

  • בזבוז הצ'אנס של שחקני המשנה של הפועל תל אביב נתן רמז לקלינגר מי צריך לעזוב
  • השחקנים לוקחים ברצינות את בית"ר תל אביב בת ים: "יש לה שחקני פלייאוף עליון"
  • בקבוצה בודקים שני תרחישים להחתמת בן שהר. גם רועי גורדנה נמצא ברשימות

כך או כך, עם כל הכבוד לעונה הבאה, הראש של קלינגר טרוד בעיקר במשחק חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר תל אביב רמלה. "אנחנו רוצים לעשות את זה השנה. בשנה שעברה הגענו לחצי הגמר אבל זאת הייתה קבוצה אחרת, השנה נצטרך להשתמש בניסיון וביכולת של השחקנים, ולהבין שבחצי גמר אין פייבוריטית. אין פה יתרונות לאף קבוצה ושלא יספרו סיפורים", אמר המאמן. "אני יודע שזה יהיה קשה ומאתגר מאוד, אבל אנחנו מוכנים לזה. אנחנו רוצים, חולמים להניף גביע. אבל קודם צריך לעבור את בית"ר תל אביב בת ים ולשם אנחנו מכוונים".

גם שחקנים בקבוצה לא מקלים ראש ביריבה מהלאומית ואחרי שצפו במשחקיה אמרו: "יש לה שחקנים ברמה של פלייאוף עליון בליגת העל. אם לא נהיה מרוכזים נפסיד, כי זו קבוצה מצויינת".

בנוגע לאפשרות להחתים את בן שהר, האדומים פועלים בשני מישורים, ובודקים גם את האופציה להחתימו על חוזה ארוך טווח וגם את התרחיש שבו יגיע לעונה אחת אם אפואל ניקוסיה תפצה אותו בחלק גדול משכרו. גם רועי גורדנה נמצא ברשימות של המאמן, אך גם במקרה שלו, מדובר בסכומים לא קטנים ובשחקן שמבוקש בקבוצות נוספות, כך שהתפתחויות צפויות רק לאחר שיתברר עתידם של שחקנים כמו אלטמן וגוטליב, וכן תובהר שאלת הישארותו של אושר דוידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully