וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "השופטים לא באו מוכנים. לא הגיע לי להיות מורחק"

6.5.2021 / 22:40

מאמן הפועל חולון שהורחק במהלך ההפסד 86:77 לבורגוס ברבע גמר ליגת האלופות היה מתוסכל בסיום. פניני: "גאים בדרך שעשינו"

שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הדחה מאכזבת לחולון. מיילס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

העונה הקסומה של הפועל חולון בליגת האלופות הסתיימה הערב (חמישי) בטעם חמוץ, לאחר שהודחה ברבע הגמר עם הפסד 86:77 לאלופה סן פאבלו בורגוס. ברבע הרביעי ספגו הסגולים ארבע עבירות טכניות. המאמן סטפנוס דדאס הורחק בפעם הרביעית העונה, וגם לאחר המשחק בא בתלונות לשופטים.

"מספר זריקות העונשין של בורגוס היה כמעט כפול משלנו (30 לעומת 16), ושרקו לנו על דברים שלא שרקו להם", אמר דדאס. "מיסטר קוסלובסקי נתן לי שתי טכניות בתוך עשר שניות בלי סיבה. בסופו של דבר, בורגוס שיחקה טוב יותר מאיתנו, אבל השופטים באו לא מוכנים לפלופים של כמה שחקנים, ולא הגיע לי להיות מורחק".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אתר פיב"א, אתר רשמי
שוב הורחק. דדאס/אתר רשמי, אתר פיב"א
סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אתר פיב"א, אתר רשמי
שוב אותן תמונות מביכות/אתר רשמי, אתר פיב"א

על המשחק עצמו הוסיף היווני: "היינו במשחק במשך 25 דקות, הוצאנו לפועל את התוכניות שלנו, ואז הסתבכנו ונקלענו לבעיית עבירות. אני מניח שהייתה קצת עייפות במחצית השנייה. אבל עניין הריכוז היה המשמעותי ביותר".

הקפטן גיא פניני: "בסופו של דבר הגיע לבורגוס לנצח. באנו מוכנים מאוד, ותוכנית המשחק שלנו עבדה היטב במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה, הם התאימו את עצמם, ואנחנו לא הגבנו כמו שצריך".

אייזיאה מיילס, שהצטיין עם 23 נקודות, הוסיף כי "הם עשו עבודה טובה בצבע וניסינו להילחם, אבל באיזשהו שלב נגמר לנו הכוח. אנחנו רגילים כבר שדדאס מורחק, ושאנחנו נשארים עם שרפי (עוזר המאמן עמית שרף). זה לא משהו חדש עבורנו, וזה לא השפיע עלינו".

צפו בדדאס משתולל

לסיכום העונה כולה אמר פניני: "אנחנו מאוד גאים בדרך שעשינו השנה באירופה. זה היה מסע קסום, וזה הישג גדול בשבילנו להגיע לרבע הגמר. אנחנו מאוכזבים, כי רצינו להתקדם לפחות עוד שלב אחד. פגשנו קבוצה טובה ומאומנת, אבל זה הספורט. יש רק מנצחת אחת, והיום אנחנו בצד המפסיד. אני גאה בכל הארגון שלנו, שהראה שאנחנו בטופ של אירופה".

דדאס: "אני חושב שעשינו עבודה מצוינת לאורך העונה, והיינו בין הקבוצות הטובות בליגת האלופות. אני גאה בשחקנים שלי, ומרוצה מאוד מהקמפיין שלנו. נראה באיזה מפעל נשחק בעונה הבאה, כמה חזקים נהיה ומה נוכל לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully