וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל כפר סבא: ממן ינוח, האורחת רוצה "לשחק על הכבוד"

הקשר לא ייקח חלק בשני המשחקים שנותרו לקבוצה, מלבדו אלישע לוי צפוי ליהנות מסגל מלא. שחקן אצל האדומים: "כל אחד רוצה להראות שיש לו מקום גם לקראת העונה הבאה" (שבת, 20:15, 5+ לייב)

תקציר ה-0:0 של הפועל כפר סבא מול הפועל חיפה/ספורט 1

הפועל חיפה

חנן ממן לא ישחק בשני המשחקים שנותרו לקבוצה עד סוף העונה בשל הפציעה בשרירי הבטן. כזכור, הקשר שיחק בחודשים האחרונים חרף מצבו הרפואי, אולם כעת ינוח כדי שלא להחמיר את הפציעה ולהביא למצב בו הוא יזדקק התערבות כירורגית. מלבד ממן, המאמן אלישע לוי צפוי ליהנות מסגל כמעט מלא. בחיפה רוצים לסיים את העונה בטעם טוב כאשר כל העת חושבים במועדון על חיזוק לעונה הבאה, בעיקר בעמדות ההגנה. "חשוב מאוד לסיים בטעם מתוק את העונה הקשה והמורכבת הזו", אמר שחקן בקבוצה, "כל אחד מאיתנו גם רוצה להראות לקראת העונה הבאה שיש לו מקום".

שחקן הפועל חיפה חנן ממן. מאור אלקסלסי
ינוח כדי להיות כשיר לעונה הבאה. ממן/מאור אלקסלסי

הפועל כפר סבא

רביד גזל אמר לקראת המשחק עם הפועל חיפה: "נותר לנו להמשיך ולשחק על כבוד המועדון ועל מה שהוא מייצג. נרצה לקחת את היכולת הטובה מהמשחק מול הפועל תל אביב גם למשחק מחר. אנחנו ספורטאים שרוצים לנצח בכל משחק וכך נמשיך עד המשחק האחרון. שתי הקבוצות יבואו בלי לחצים ואני מקווה שנוכל לראות משחק טוב בסופו נשיג נקודות. כבר אמרתי שהפועל כפר סבא זה מועדון חזק, וגם ירידת ליגה לא מסמנת את עתיד המועדון. אני סבור שהמועדון יוכל לשוב ולהיות אף טוב יותר בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל כפר סבא רביד גזל. אודי ציטיאט
לשחק על הכבוד. גזל/אודי ציטיאט

טריוויה

* במפגש הקודם בין הקבוצות, שהסתיים ב-0:0 במחזור ה-24, אלישע לוי עוד אימן את הפועל כפר סבא. מאז רשמה הקבוצה שישה הפסדים רצופים וירדה ליגה באופן רשמי, לפני שקטעה את הרצף הכי גרוע שלה מאז 1958/59 עם 2:2 מול הפועל תל אביב במחזור הקודם.

* המאמן הוותיק כבר הפסיד לכפר סבא העונה (3:1 כמאמן בני יהודה במחזור השלישי) אבל במשחק בית זה לא קרה לו מאז נובמבר 2002, אז מ.ס. אשדוד שלו הובסה 5:0 בידי הירוקים.

* הפועל חיפה הייתה ללא ניצחון ביתי ב-2021 עד לפני שבועיים, אבל אז גברה על בני סכנין (0:1) ובית"ר ירושלים (1:3) וכעת היא מחפשת ניצחון שלישי רצוף כמארחת - לראשונה מאז פברואר-מרץ 2018.

* הפועל חיפה דייקה בכל 20 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (ואז כבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016. על 14 מהם חתום גל אראל.

הרכבי הקבוצות

שופט: מג'ד רושרוש
אצטדיון: חיפה
קהל: 300

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully