וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר וחוגג מחכים להחלטה: בית המשפט יקבל את צו המניעה של "לה פמיליה"?

6.5.2021 / 7:50

חברי הארגון מנסים למנוע מחוגג להרחיק אותם מטדי. עו"ד חדד המייצג את חוגג: "זה רק השלב הראשון. מה שהיה עד היום, לא יחזור"

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

בית"ר ירושלים מחכה בציפייה רבה: הבוקר (חמישי) יכריע בית המשפט בבקשת "לה פמיליה" למנוע מהבעלים משה חוגג להרחיק את חברי ארגון האוהדים ממשחקי הקבוצה באופן גורף.

אתמול התקיים הדיון הראשון בעקבות בקשת הארגון להוציא צו מניעה לפיו משה חוגג לא יוכל למנוע מהם להיכנס למגרשים. המאבק עלה מדרגה כשבמשחק הבית האחרון של בית"ר מול בני יהודה באצטדיון טדי, הועברה למאבטחים בכניסה רשימה של אוהדים המנועים מלהיכנס לתחומי האצטדיון. בעקבות האירועים האחרונים והמתיחות הגוברת בין הצדדים, חוגג חזר והתעקש שימשיך באותה דרך.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
המאבק נמשך. חוגג/דני מרון

עם תום הדיון אמר עו"ד עמית חדד המייצג את בית"ר ירושלים: "משה חוגג החליט שמי שמגיע לאצטדיון של בית"ר והולך לנהוג באלימות ובגזענות, לא יוכל להיכנס למשחקים יותר. הוא החליט להרחיק שלושה אנשים בגלל ההתנהגות האיומה שלהם. יידע כל אחד, שאם הוא יתנהג בצורה הזאת, הוא לא יהיה שם. זה שלב ראשון במאבק, מאבק ארוך נגד הארגון הזה שגרם נזק אדיר לבית"ר ולכדורגל בישראל בכלל. בשלב הראשון הרחקנו, בשלב הבא נגיש תביעה על הנזקים האלו ומדובר בנזקים כבדים מאוד. יידע כל אחד מהיום שמשה חוגג שומר על הטוהר של המשחק, שומר על זה שכל אחד יוכל להגיע עם הילדים שלו וליהנות מכדורגל בנחת, לא כמו שהיה עד היום. מה שהיה עד היום לא יהיה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully