וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי יגיש דו"ח מקצועי "חריף" בסיום העונה של בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 13:21

המאמן יעביר להנהלת המועדון דו"ח עם חוות דעתו לגבי מצב הקבוצה, השינויים הנדרשים ו"הגישה של לא מעט שחקנים שלא יכולים להיות יותר חלק מבית"ר, גם כאלה עם חוזה". המועדון יגרור התחייבות של מעל 5 מיליון שקל לעונה הבאה. אוהד שקילל את חוגג הורחק לחצי שנה מהמגרשים

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

בבית"ר ירושלים אמורים להחליט בשבועיים הקרובים על זהות המאמן לעונה הבאה, וזאת לאחר שתיערך ישיבת הנהלה נוספת וייקבע תקציב הקבוצה לעונה הבאה. במועדון מקווים כי לפחות אחד מבין עלי מוחמד וירדן שועה יימכר בקיץ והכסף יסייע לתקציב הקבוצה. יש לזכור כי בית"ר גוררת לעונה הבאה התחייבויות של יותר מ-5 מיליון שקל עבור תשלומים על שועה, מתאוסיניו והוצאות שוטפות שנדחו, כך שתקציב הקבוצה גם במספרים מקוצצים יהיה לכל הפחות 40 מיליון שקל. בשלב זה לא רואים במועדון איך מייצרים קבוצה אטרקטיבית שתייצר הכנסות של יותר מ-30 מיליון שקל בעונה, מה שיחייב את משה חוגג, גם בתקציב מקוצץ, להביא סכום מינימום של 10 מיליון שקל מהבית.

סוכנו של עידן ורד, אבי נמני, זוכה להתעניינות בשחק מצד מספר קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב והפועל באר שבע, אך הקפטן ימתין לסיום העונה, ייפגש עם אנשי בית"ר ירושלים ורק לאחר מכן יקבל החלטות, כאשר הרצון שלו הוא להמשיך בבירה ולהשתלב במועדון גם לאחר הקריירה.

מאמן הקבוצה יוסי מזרחי יעביר בסיום העונה דו"ח מפורט לבעלים משה חוגג וליו"ר אלי אוחנה בנוגע לליקויים המקצועים והדברים אשר יהיה חובה לתקן בעונה הבאה. "זה יהיה דו"ח חריף, במיוחד על הגישה של לא מעט שחקנים כאן שלא יכולים להיות יותר חלק מבית"ר, גם כאלה שהם בעלי חוזים. נקווה שיקשיבו לו", אמרו במועדון.

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
דו"ח חריף. מזרחי/מאור אלקסלסי

היום אמורה להתקבל החלטת בית משפט השלום בירושלים בנוגע לבקשת צו המניעה של שלושה חברי "לה פמיליה" כנגד החלטת המועדון שלא להכניסים לאיצטדיון טדי. בבית"ר שקלו לאורך השבוע את האפשרות לסגור את טדי אם חברי ארגון האוהדים יוכלו להיכנס, אך יקבלו החלטה סופית רק לאחר החלטת בית המשפט.

בינתיים החליט בית משפט השלום בירושלים להרחיק לחצי שנה מהמגרשים אוהד של בית"ר ירושלים, על שקילל את משה חוגג וקרא לאלימות. כמו כן, האוהד לא יורשה להתקרב מרחק 100 מטר מחוגג, בני משפחתו, חברי ההנהלה והשחקנים של בית"ר ירושלים. "בנוסף", נמסר מהמועדון, "חבר לה פמיליה נוסף שקילל את בתו בת ה-4 של הבעלים עוכב לחקירה והעביר את הלילה בבית מעצר, אנו מודים למשטרת ישראל על ההירתמות למאבק החשוב הזה. אלו הם צעדים ראשונים במאבק להפוך את מגרשי הכדורגל למקום נעים לילדים ומשפחות. תביעות אזרחיות יוגשו בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully