וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל החשוד בפרשת המין ייחקר באזהרה, השחקן ונהג מונית יזומנו לעדות

במשטרה מתכוונים לזמן שלושה נחקרים חדשים בפרשת המין בקבוצה בליגת העל: השחקן שניהל רומן עם המתלוננת ימסור את גרסתו, וכך גם נהג מונית שהסיע אותה לבית מלון בו הוטרדה כביכול

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
החקירה נמשכת/דוברות משטרת ישראל

במשטרה מתכוננים לשלב הבא בפרשת המין בקבוצה בליגת העל. אחרי שהמתלוננת שמתנדבת בקבוצה העבירה עדות מפורטת על עבירות על רקע מיני של מנכ"ל הקבוצה, במשטרה מתכננים לזמן שלושה נחקרים חדשים.

לוואלה! ספורט נודע שבמשטרה מתכוונים לזמן ב-24 השעות הקרובות את המנכ"ל לחקירה באזהרה ובנוסף לזמן לתשאול שלא באזהרה את שחקן הקבוצה שניהל רומן עם המתלוננת. לפי הגרסה של המתלוננת, למנכ"ל נודע על מערכת היחסים בינה לבין השחקן ועל רקע זה הוא סחט אותה מינית.

השחקן לא חשוד בפלילים, כמובן, ומטרת זימונו היא בדיקת הגרסה של המתלוננת, לפיה המנכ"ל תפס את שניהם באמצע אקט מיני. כמו כן יזומן לתשאול נהג מונית שלפי עדות המתלוננת הסיע אותה לבית מלון שם התבצעו העבירות באחד מהמקרים בהם נסחטה כביכול על ידי המנכ"ל.

אילוסטרציה. ShutterStock
העלילה מסתבכת/ShutterStock

גורמים בקבוצה טענו שהמנכ"ל משוכנע בחפותו ובטוח שהעדויות והראיות שייאספו במשטרה יוכיחו שהדברים שקריים. יחד עם זאת, גורמים המעורים בחקירה טוענים שהמתלוננת נתנה גרסה עשירה מאוד וכן הציגה הודעה במכשיר הסלולרי שמחזקת את עדותה.

במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות. בשלב זה, הבעלים לא יקבל החלטות לגבי המשך דרכו של המנכ"ל והבהיר לסביבתו שכל עוד המשטרה לא תבהיר מה בכוונתה לעשות, הוא לא ימהר לגזור את דינו ומאמין בחפותו.

"אנחנו מחכים לראות מה המשטרה תחליט", אמר הבעלים אמש בשיחה עם וואלה! ספורט. "למיטב ידיעתי הוא אפילו לא זומן למשטרה בינתיים, ככה שכרגע אנחנו לראות איך התיק מתקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully