וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תציע לבן שהר חוזה ארוך טווח

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 9:58

החלוץ הוא השם החם אצל האדומים שנחושים לחזק את ההתקפה בעונה הבאה, ההנהלה מחפשת פתרונות בשל חוזהו הגבוה והסיטואציה הסבוכה שלו. במועדון לוקחים בחשבון את האפשרות שעומרי אלטמן לא ימהר לקבל החלטה, ולא פוסלים את האופציה להשאיר את אדי גוטליב

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא 2:2/ספורט1

הפועל תל אביב החלה לעמול על בניית הסגל לעונה הבאה בצוותא עם ניר קלינגר, ונחושה לחזק את החלק הקדמי שמתקשה לספק מספרים. השם החם מבחינת המאמן וראשי המועדון הוא בן שהר. חלוץ אפואל ניקוסיה בן ה-31 חתום בקפריסין לעונה הבאה ואמור להרוויח שכר גבוה יחסית, אולם האדומים מחפשים פתרונות ובימים האחרונים שוקדים על הצעה למספר שנים בתקווה שאורך החוזה יכפר על השכר הנמוך יותר וישכנע אותו לחתום.

במועדון מעידים שהם "ינסו בכל הכוח" להחזיר את שהר, שגדל במועדון ולבש את מדיה בעונת 2010/11. אפשרות נוספת היא שהקפריסאים ואולי אף הפועל באר שבע יפצו את השחקן והאדומים ישלימו את שכרו. כזכור, שהר משחק בקפריסין כמושאל מבאר שבע וחתום לעונה הבאה בשכר מוערך של כ-350 אלף יורו.

לאחר מכן יש לו חוזה לעונה נוספת בהפועל באר שבע, כחלק מחוזה לחמש שנים שנחתם בעבר, ולכן כל הנושא מורכב. שהר גדל במחלקת הנוער של המועדון ועבר כבר בגיל 17 לצ'לסי והחל בקריירה אירופית. בעונת 2010/11 הושאל מאספניול להפועל תל אביב למשך עונה אחת, בה הבקיע 16 שערים ליגה ואף העפיל עם המועדון לשלב הבתים של ליגת האלופות, בו כבש שער אחד (שני שערים נוספים הוא הבקיע במוקדמות).

בן שהר שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
יחזור לחודרוב? בן שהר/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

בנוגע לעומרי אלטמן, בהפועל תל אביב לוקחים בחשבון כי הקיץ איתו צפוי להיות ארוך והוא ירצה לבדוק אופציות אחרות לפני שיקבל החלטה. במועדון לא פסלו את האפשרות שאדי גוטליב ימשיך לעונה נוספת אם יהיה כשיר, אך הבהירו כי הפעם זה יהיה בסכומים נמוכים יותר.

"הרבה דברים תלויים במכירת אושר דוידה. כדי לנסות להשאיר את כל הסגל ולהתחזק במספר שחקנים משמעותיים, נצטרך להכניס כסף ממכירת שחקן. זאת המציאות של הפועל תל אביב כיום", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully