וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה שומרים על פרופיל נמוך: "המטרה עוד רחוקה"

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 12:23

הירוקים ביקשו משחקניהם לשמור על צניעות למרות הגדלת הפער בפסגה. גרשון או שרי יפתחו במשחק העונה במקום חוסה רודריגס המוצהב. אוהדים שלחו לשחקנים הודעות: "תוכיחו ליונתן כהן מי הקבוצה הטובה בארץ"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות למשחק העונה הגדול מול מכבי תל אביב ביום ראשון. בקבוצה ביקשו מהשחקנים להיות צנועים ולהתמקד בעיקר בנעשה בקבוצה, למרות הגדלת הפער לארבע נקודות. "יש לנו עוד הרבה עבודה", הדגישו גורמים בקבוצה, "אנחנו עוד רחוקים מהמטרה".

"אסור לנו לחשוב שאנחנו קרובים מדי", אמר אחד השחקנים הותיקים בקבוצה, "המשחק הקרוב הוא המעניין. ראינו כבר העונה שאיבדנו יתרון גדול יותר, ככה שאנחנו חייבים להישאר מפוקסים במאה אחוז עד שנשלים את המטרה".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יפתח אם בכר יילך על מערך התקפי. צ'ארון שרי/דני מרון

בצד המקצועי, עושה רושם שברק בכר מתלבט בין רמי גרשון לצ'ארון שרי, כשאחד מהשניים יפתח במקום חוסה רודריגס שייעדר בשל צהובים. בכר מתלבט אם לעלות במערך של שלושה בלמים, או לפתוח עם כל הכלים ההתקפיים שלו ולעלות עם שרי, דולב חזיזה ועומר אצילי, כשמאחוריהם רק מוחמד אבו פאני ונטע לביא.

גם בקרב הקהל יש תכונה אדירה לקראת המשחק, כאשר אוהדי הקבוצה הציפו לא מעט משחקני הקבוצה בהודעות בנוגע לאמירות של יונתן כהן אמש לפיהן מכבי תל אביב היא הטובה בארץ. האוהדים ביקשו מהשחקנים "להוכיח" לכהן את טעותו ודווקא בבלומפמלד לקבוע את חילופי המשמרות בצמרת הכדורגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully