וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כשבע שעות: הסתיימה החקירה של המתלוננת נגד המנכ"ל על סחיטה על רקע מיני

4.5.2021 / 18:27

לדברי המתלוננת, כבר לפני שנתיים חוותה הודעות מטרידות מאותו מנכ"ל, דיווחה על כך למועדון אך לא התלוננה במשטרה. בהמשך יוחלט מתי לזמן את המנכ"ל לבדיקה. שחקן בקבוצה: "כולנו מקווים שזה יתברר כלא נכון"

היחידה ללוחמה בפשיעה. שלמה וייס, מערכת וואלה!
ניסיון לעבות את חומר החקירה. היחידה ללוחמה בפשיעה/מערכת וואלה!, שלמה וייס

משטרת ישראל זימנה לעדות נוספת את המתלוננת כנגד מנכ"ל בליגת העל. היא התייצבה הבוקר (שלישי) בפני חוקרים מהיחידה ללוחמה בפשיעה על מנת לתת עדות פעם נוספת, וסיימה את החקירה שלה בחלוף כשבע שעות, אחרי הפסקות רבות.

תת ניצב בני אבליה החליט שהיחידה המרחבית ללוחמה בפשיעה תיקח את התיק לידיה, ואנשי היחידה החליטו לגבות עדות בעצמם מהמתלוננת כדי לעבות את חומר החקירה. בין היתר טענה המתלוננת שכבר לפני כשנתיים חוותה הודעות מטרידות מאותו מנכ"ל. לפי גורמים המעורים בחקירה, המתלוננת סיפרה שדיוחה על כך לגורמים במועדון אך העניין לא הגיע עד כדי תלונה משטרתית.

אתמול במשך כמה שעות נחקרה המתלוננת, וטענה לסחיטה על רקע מיני ואמרה שזה קרה במספר פעמים שונות על ידי אותו מנכ"ל מקבוצה בליגת העל. המנכ"ל מכחיש את הדברים ואמש אף בכלל הכחיש שמדובר בו - כאשר הבהיר שהמשטרה עדיין לא פנתה אליו.

ואכן, המשטרה עדיין לא פנתה לאותו מנכ"ל ותעשה זאת רק לאחר העדות הנוספת של המתלוננת, שכן החוקרים רוצים לבסס עדות חזקה ולהבין בדיוק מה התרחש ובאילו נסיבות בניסיון למצוא עדויות לגרסה זו. אותה מתלוננת, יש לציין, סיימה את תפקידה לפני זמן קצר, וגורמים במועדון הביעו פליאה מדוע התלונה מתקבלת כעת אחרי שסיימה את תפקידה.

גם בקרב שחקני הקבוצה העניין הפך לשיחת היום. "כולם מקווים שזה יתברר כלא נכון", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שזה לא נעים אבל אנחנו צריכים להתעסק בעניין המקצועי. אף אחד מאיתנו לא מאמין שזה יכול לקרות ומקווים שבסוף הכל יתברר כלא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully