וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת נוספת התלוננה בעבר נגד המנכ"ל החשוד באונס, הבעלים: "קשה להאמין שזה נכון"

3.5.2021 / 17:04

לתלונה נגד המנכ"ל קדמה תלונה בגין הטרדה מינית שלא הועברה למשטרה. הבעלים: "יש אנשים שרצו להפיל אותו ועשו דברים לא חוקיים"

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
העלילה מסתבכת/דוברות משטרת ישראל

פרשת התלונה בגין אונס נגד מנכ"ל בליגת העל פתחה תיבת פנדורה בקבוצה. כזכור, היום (שני) הוגשה תלונה במשטרה נגיד מנכ"ל הקבוצה, לפיה סחט את המתלוננת תחת איומים ואנס אותה לאחר שנודע לו על רומן שניהל עם אחד השחקנים הנשואים בקבוצה.

המנכ"ל והשחקן המדובר יזומנו לתחקור וגם שחקנים נוספים בקבוצה עשויים להיקרא למתן עדות, אולם בינתיים צפות עדויות נוספות.

כבר לפני כמה שנים התלוננה עובדת אחרת במועדון נגד אותו מנכ"ל, וטענה שהטריד אותה מינית - טוענים גורמים שהיו בסוד העניינים. נגד המנכ"ל ששימש בתפקיד אחר באותם ימים, הוגש מכתב תלונה פנימי על ידי עובדת במועדון בו טענה שהיא סובלת מהטרדות מיניות מאותו מנהל.

לפי אותם גורמים המכתב אף הועבר לבעלי המועדון אך לא הוגשה תלונה במשטרה על ידי אותה עובדת. באותם ימים, ערך הבעלים בירור שאחריו הגיע למסקנה שבעלי תפקידים במועדון לחצו על המתלוננת להגיש נגד החשוד תלונת שווא, על מנת לפגוע בו.

seperator

המנכ"ל החשוד הכחיש היום כל קשר למקרה ואמר בתגובה: "הסיפור לא קשור אליי, לא אני הוא החשוד".

בעלי הקבוצה הגיב היום בשיחה עם וואלה! ספורט ואמר: "זו פעם ראשונה שאני שומע על כל הסיפור של התלונה (הנוכחית). קשה לי להאמין שזה נכון". לגבי התלונה הקודמת לא הכחיש הבעלים את קיומה, אך אמר: "בוא נגיד ככה, זו דעתי בלבד - יש אנשים שרצו להפיל אותו (את המנכ"ל החשוד) ועשו דברים לא חוקיים כדי לגרום להפלתו. שוב אני אומר, אני לא מאמין שקיים סיכוי שהוא אכן עשה דברים כאלה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully