וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרף האולימפי חשוד ברצח אכזרי של אישה שהכניס להיריון, וסירבה לעשות הפלה

3.5.2021 / 10:20

פליקס ורדאחו נחקר במשטרה אחרי שגופה של צעירה נמצאה בים. החשד: דרש ממנה לעשות הפלה מאחר שהוא נשוי, היא סירבה ונרצחה, גופתה נקשרה והושלכה מגשר

המתאגרף פליקס ורדאחו. Mikey Williams/Top Rank, GettyImages
סיפור קשה. ורדאחו/GettyImages, Mikey Williams/Top Rank

המתאגרף פליקס ורדאחו, שייצג את פורטו ריקו במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, חשוד ברצח אכזרי במדינתו ונחקר במשטרה על מעורבתו במותה של צעירה, שגופתה נמצאה בים בסוף השבוע.

ורדאחו זומן לחקירה אחרי שהתגלתה הגופה של קישלה מרלו רודריגס בת ה-27, שנעדרה במשך מספר ימים, אחרי שלכאורה הלכה להיפגש איתו. לטענת המשפחה שלה, רודריגס הלכה לפגוש אותו על מנת לשוחח איתו על ההיריון שלה ממנו. ורדאחו נשוי עם ילדים, והרומן שלו עם הנרצחת היה מחוץ לנישואים.

קישלה מרלו רודריגס, שנרצחה בפורטו ריקו. אינסטגרם, צילום מסך
"היא אמרה לו 'אל תדאג, לא תצטרך לספר כלום, אני רק רוצה את התינוק'". הנרצחת/צילום מסך, אינסטגרם

אמא שלה סיפרה שלפני הפגישה איתו "אני אמרתי לה 'תיזהרי', כי הוא כבר איים עליה שלא תלד את הילד, שכבר יש לו משפחה, שהוא מתאגרף, שהוא דמות ציבורית". לדבריה, "היא אמרה לו 'אל תדאג, לא תצטרך לספר כלום, אני רק רוצה את התינוק'". היא לא שמעה מהבת שלה יותר, ולמחרת קיבלה שיחה מהמעסיק שלה שהודיע לה שהבת לא הגיעה לעבודה. אחרי חיפושים ארוכים שנמשכו מספר ימים, הגופה שלה נמצאה צפה בים. ההערכה היא שהגופה נזרקה מגשר.

ורדאחו, מתאגרף במשקל קל, הפך מקצוען ב-2012, ומחזיק במאזן 2:27, כולל 17 נוקאאוטים. הוא זומן למשטרה המקומית, והחקירה עשויה להתפתח, כשבמשטרה מנסים לאתר את מכשירי הטלפון של השניים ולמצוא עדויות לשיחות ביניהם. הסוכן שלו רק אמר ש"אנחנו מוטרדים מאוד מכל הפרסומים האחרונים, ונמשיך לעקוב אחרי החקירה המתנהלת".

על פי התביעה, וארדחו מואשם בין השאר בחטיפה והריגתו במכוון של העובר. על פי החשד הוא היכה אותה בפניה, ואף הזריק לה חומר לא מזוהה. לאחר מכן קשר את ידיה ואת רגליה, והשליך את גופתה מגשר כשלבנה כבדה קשורה לגוף שלה. עוד נטען שהוא ירה בה בעזרת שותף לפשע, שלא זוהה.

מותה עורר סערה גדולה בפורטו ריקו, לאחר שבימים האחרונים גופה של אישה נוספת נמצאה שרופה אחרי שבן זוגה רצח אותה, ימים ספורים אחרי ששופט שחרר אותו למרות תלונה נגדו על אלימות בתוך המשפחה. מאות אנשים הפגינו בסוף השבוע על הגשר שממנו נזרקה הגופה של רודריגס, והשליכו פרחים למים.

  • עוד באותו נושא:
  • איגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully