וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מנצ'סטר יונייטד התפרעו באולד טראפורד, המשחק מול ליברפול בוטל

ניב דוברת, ספורט1

2.5.2021 / 18:10

אלפי אוהדי השדים האדומים נכנסו לאצטדיון לפני המשחק מול ליברפול וקראו בגנות משפחת גלייזר, בעקבות המהומות המשחק נדחה למועד אחר. מחדל האבטחה: בזכות שיתוף פעולה של עובד המועדון. גארי נוויל על הגלייזרים: "מסוכנים"

ניב דוברת מדווח על ההתפרעות של אוהדי מנצ'סטר יונייטד באצטדיון אולד טראפורד לפנ המשחק מול ליברפול, שבוטל/ספורט1

מהומה במנצ'סטר: אלפי אוהדי מנצ'סטר יונייטד פרצו היום (ראשון) לאצטדיונה הביתי של קבוצתם והפגינו נגד בעלי הקבוצה, משפחת גלייזר - מהומה שגרמה לביטול המשחק מול ליברפול, שאמור היה להיפתח ב-18:30 (ספורט2). אחרי שעות ארוכות של חוסר ודאות, מנצ'סטר יונייטד נאלצה להודיע רשמית שהמשחק לא יתקיים היום, טרם נמסר על מועד אחר.

כזכור, אוהדי צ'לסי ואוהדי ארסנל כבר הפגינו באנגליה לאחר ההודעה על ההצטרפות לסופר ליג, כשאוהדי התותחנים הפנו את מחאתם כנגד בעלי הקבוצה סטן קרונקי. היום היו אלה אוהדי מנצ'סטר יונייטד שפרצו לכר הדשא באולד טראפורד, שם אמור להתקיים בערב משחק הליגה נגד ליברפול במסגרת המחזור ה-34 בליגה האנגלית. אוהדי הקבוצה הבהירו כי לא מדובר בהכרח בעניין הסופר ליג, אלא במחאה נגד משפחת גלייזר השולטת בקבוצה והמדיניות העסקית והמנוכרת שלה.

בנוסף לאירועים באצטדיון, אוהדים של יונייטד התקבצו מחוץ למלון הקבוצה, דבר שעיכב את יציאת השחקנים למשחק וגרם לעיכוב. בעקבות זאת, לא נותר להנהלת יונייטד ברירה אלא לדחות את המשחק.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד מוחים באצטדיון אולד טראפורד. רויטרס
אוהדי מנצ'סטר יונייטד על כר הדשא באולד טראפורד/רויטרס

גארי נוויל, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד וכיום פרשן בכיר באנגליה, אמר במהלך השידור: "זו אזהרה לבעלים של מועדונים. האוהדים אמרו את דברם. זה לא הולך להיעלם. האוהדים לא בוטחים בבעלים של מנצ'סטר יונייטד, הם לא אוהבים אותם, הם חושבים שהבעלים צריכים לעזוב... כמה אידיוטים אול עשו כמה דברים, אבל המסר העיקרי הוא הקול שהושמע של אוהדי יונייטד. הם מחו בצורה נכונה, כמה אידיוטים הרסו להם".

לדברי נוויל, "אסור לשכוח מה שהם עשו לפני שבועיים, כשכמעט הרסו את כל הליגה האנגלית עם ההחלטה האנוכית לעזוב לסופר ליג. הם ניסו לעשות משהו שיכול היה לעשות נזק לכל אדם שהמשחק יקר ללבו. בגלל זה הם מסוכנים. היום יש כעס, מחר אני מקווה שזה יהפוך למנוע לרופורמה במשחק".

במהלך ההתפרעות והמחאות האוהדים הדליקו רימוני עשן וקראו קריאות בגנות הגלייזרים. חלקם אף התעמתו עם אנשי אבטחה באיזור שמחוץ לאצטדיון, הפילו מחסומים, התעמתו עם אנשי תקשורת וצלמים וטיפסו על השערים בעודם מדליקים אבוקות.

"אנחנו זועמים מאז שנת 2005", אמר אחד האוהדים שהתראיין מהמקום ל"סקיי ספורטס". "כל האוהדים מאוחדים בנוגע למחאה הזו. כל הרוח יצאה מהמפרשים של המועדון. הכדורגל הוא בשביל האוהדים. לא אכפת לבעלים מהמועדון".

מחדל האבטחה הגדול קרה כאשר עובד של מנצ'סטר יונייטד שיתף פעולה עם ארגוני האוהדים, והשאיר את אחד השערים פתוחים, ללא נעילה, מה שאיפשר לאוהדים לפרוץ לתוך האצטדיון.

מנצ'סטר יונייטד הודיעה: "אחרי דיונים עם המשטרה, הנהלת הליגה והמועדונים, הוחלט לדחות את המשחק מול ליברפול בגלל שיקולי בטיחות והסדרי ביטחון לאור המחאות באצטדיון היום. כעת ייערכו דיונים עם הליגה בנוגע למועד חלופי. האוהדים שלנו מלאי תשוקה למועדון, ואנחנו מודעים לזכותם להביע את עצמם ולמחות בצורה שלווה. עם זאת, אנחנו מצרים על ההתפרעויות אשר שמו בסיכון אוהדים אחרים, אנשי צוות ושוטרים. אנו מודים למשטרה על תמיכתה, ונסייע לה בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully