וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: שפנדלהופר פועל לשחרור מאסקולי, ולאסקס יעזוב, פלקושצ'נקו על הכוונת

2.5.2021 / 15:48

בקבוצה יערכו חריש עמוק: הקשר הקולומביאני מבוקש על ידי קבוצות אחרות בליגת העל, הבלם האוסטרי רוצה להישאר. בסכנין היו רוצים את הקשר המושאל לחדרה אך היחסים עם מכבי חיפה עלולים להקשות

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 0:1/ספורט1

קשרה הקולומביאני של בני סכנין סבסטיאן ולאסקס לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה אך עשוי להישאר בליגת העל. הקשר שהיה מנקודות האור היחידות בקבוצה בחצי הראשון של העונה נפצע ולאחר מכן התקשה לשוב למגרשים, מכיוון שחזר מספר פעמים מוקדם מדי לאימונים ולא שיחק כלל במחצית השנייה של העונה.

כעת בסכנין לא מתכוונים להמשיך את ההתקשרות עם השחקן. לולאסקס כמה הצעות מהליגות בארצות הברית אך השחקן מעדיף להישאר בישראל כאשר שתי קבוצות מליגת העל כבר גיששו אצל נציגי השחקן בעניין זה. ולאסקס שעדיין לא חזר מהפציעה נמצא בשלבי סיום של השיקום ויהיה כשיר לאימוני טרום עונת 2021/22.

שחקן בני סכנין סבסטיאן ולאסקס מול שחקן מכבי חיפה מאור לוי. ., מאור אלקסלסי
יישאר בישראל? ולאסקס/מאור אלקסלסי, .

מי שדווקא כן עשוי להישאר הוא הבלם האוסטרי לוקאס שפנדלהופר. הבלם מבוקש מאוד על ידי הקבוצה וכעת הוא פועל אל מול אסקולי האיטלקית להשגת שחרור. כמה קבוצות בליגת העל כבר הביעו עניין בבלם אך זה הבהיר לסביבתו שהוא מרוצה בסכנין ובשלב זה אם יצליח להשיג את השחרור יפעל למיצוי המשא ומתן מול סכנין במטרה להישאר.

מי שעוד מבוקש הוא מחמוד קנדיל שיזכה להצעה מחודשת. בנוסף בקבוצה ינסו לצרף את מקסים פלקושצ'נקו אבל המתיחות עם מכבי חיפה עשויה להקשות על המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully