וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה ימשיכו למחות, יוסי אבוקסיס מתכנן פאזל חדש

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 9:42

הזרים יעזבו, זריהן ובוזגלו לא בתכניות, גיל יצחק על הפרק וכך גם שוער חדש ומנוסה. בני יהודה מתכוננת לליגה הלאומית

תקציר: בני יהודה - מכבי נתניה 2:1/ספורט2

בני יהודה ירדה אתמול (שבת) רשמית לליגה הלאומית אחרי הפסד 2:1 למכבי נתניה, אך כמו שהתבטא יוסי אבוקסיס בסיום: ההכנות לעונה הבאה בליגה הלאומית כבר החלו אחרי התיקו הדרמטי בטדי נגד בית"ר ירושלים. נקודת המוצא של המאמן היא שעם כל הכבוד לצעירים שנמצאים במועדון, יש חשיבות גדולה לשחקנים עם ניסיון בלאומית שיוכלו לעזור לקבוצה. שמו של גיל יצחק, שמסיים חוזה בהפועל תל אביב, עלה על הפרק, אך השחקן מעדיף בשלב זה לבחון אופציות בליגת העל.

פאטוס בצ'יראי, אליסון דוס סנטוס וג'ורג' פוצ'יבה מסיימים חוזה ולא ימשיכו. הקבוצה תמשיך להתבסס על השלד הישראלי שחתום אצלה עם שחקנים כמו אבישי כהן, אמיר רוסתום, שי מזור ושחקנים צעירים דוגמת רועי בן שמעון, אך גם תיפרד מלא מעט ישראלים כמו ניב זריהן, אלמוג בוזגלו וככל הנראה גם מוחמד גדיר.

גיל יצחק שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
קאמבק לשכונה? יצחק/אריאל שלום

בנוגע לעמדת השוער, יוסי אבוקסיס ירצה לצרף שוער בעל ניסיון על חשבונו של עומר ניראון, שמנטלית התקשה להתמודד בעונה הזאת, מה גם שלא בריא יהיה להמשיך איתו לאחר מה שעובר מהקהל. המאמן לא פוסל גם שוער זר, אך בשלב הזה עדיין לא התקבלו החלטות.

בסופו של יום, שום דבר טוב לא יקרה בבני יהודה בצל הנתק בין ברק אברמוב לקהל. האוהדים כבר קובעים מקומות מפגש למחאות הבאות, מתכוונים להגיע לביתו ועסקיו של הבעלים, למחות במתחם האימונים ובכל פינה אפשרית. אברמוב מצידו ממשיך בהצהרות בסגנון "שישתו מים קרים" ולא מתכוון לשנות משהו בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully