וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: העוקץ הניגרי

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 30.4.2021 / 22:07

הניגרי-אמריקאי קמארו אוסמן הוריד את אחד הנוקאאוטים הגדולים בשנים האחרונות ב-UFC 261. ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מסכמים בפודקאסט "טייקדאון" אירוע סוער שכלל עוד שני קרבות אליפות

אלוף העולם של ה-UFC במשקל חצי בינוני, קמארו אוסמן, סיפק השבוע את הניצחון הכי גדול בקריירה שלו כשניצח את חורחה מסבידאל במיין איבנט של אירוע UFC 261 על התואר של "הסיוט הניגרי". הדרך אל הקרב הייתה רצופת טראש טוק קשוח מצד שני הלוחמים לאחר הקרב הקודם ביניהם ביולי 2020, והפעם אוסמן שלח את מסבידאל לקרשים עם נוקאאוט בתחילת הסיבוב השני, למרות שהאמריקאי זכה לתמיכה מהקהל הביתי בפלורידה ואף פעם לא הפסיד בנוקאאוט.

בעקבות הניצחון הגדול של אוסמן, ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" שוחחו על אחד הנוקאאוטים הגדולים בשנים האחרונות, וסיכמו את שאר אירוע UFC 261 שהיו בו עוד שני קרבות אליפות, כאשר ולנטינה שבצ'נקו שמרה על התואר במשקל זבוב ורוז נמאיונאס זכתה בפעם השנייה באליפות משקל קשית.

סצ'קובסקי התחיל והסביר: "כשאתה יודע שאתה סטרייקר יותר טוב מהיריב אתה מרשה לעצמך לשכוח את הבסיס וזה מה שקרה למסבידאל. הוא הרשה לעצמו להוריד את הידיים, הוא נתן מכה בעוצמה של 60-70 אחוז, והוא לא הראשון שעושה את זה. אוסמן הוא רבע סטרייקר ממסבידאל, עמידת המוצע שלו הייתה כמו של מתחילים. מסבידאל הצליח לפגוע בו עם הברכיות ולמרות זאת, אוסמן כמעט ולא הוריד את הידיים והבסיס שלו באגרוף היה מאוד טוב, ולכן הוא הצליח לנצל את המצב ובעזרת מכת קרוס מדויקת הוא שלח את מסבידאל לישון".

פריינטה אמר מן המצד השני: "אני לא חושב שזה מה שקרה כפי מה שאתה אומר. אצל מסבידאל זה קרה כי זה הסגנון שהוא ככה גדל, בתור איש קשוח בקרבות רחוב. ככזה אתה שם את הידיים למטה להראות שאתה קשוח. אוסמן היה סגור הרמטית, הוא לא ייצר יותר מדי אופציות להיות פתוח שיפגעו בו, ועדיין מסבידאל הצליח לפגוע בו מדי פעם. למרות זאת, אוסמן הצליח להטעות את מסבידאל עם היד השמאלית וכך נפתחה לו הדרך לשלוח את האגרוף ביד ימין בכל הכוח. לאחר הקרב מסבידאל אמר שהוא הכיר את עוצמת האגרוף של אוסמן מהקרב הקודם, וזו לא אותה עוצמה כמו האגרוף שלו עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully