וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרגרי הוקפץ מהטירונות למשחק הנוער של בית"ר, שהפסידה בנתניה

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 9:15

הקשר הצעיר קיבל ברגע האחרון אישור לשחק והגיע למשחק עם מונית, אך התלונן על עייפות והוחלף במחצית השנייה. חוגג מעוניין שיוסי מזרחי יהיה חלק מהצוות המקצועי גם בעונה הבאה

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

קשר בית"ר ירושלים, אביאל זרגרי, הוקפץ אתמול (שלישי) מהטירונות היישר למשחק ההשלמה של קבוצת הנוער בנתניה, אך זה לא עזר לקבוצתו של סמי מלכה המסובכת בתחתית, שנוצחה 2:0. זרגרי לא התאמן מאז שהתגייס בחמישי ורק ברגע האחרון קיבל אישור להשתחרר למשחק, אז הוזמנה עבורו מונית שתאסוף אותו מהבסיס. הקשר התלונן על עייפות עקב העובדה כי הוא קם כל בוקר בשעה חמש לטירונות ואף הוחלף במהלך המחצית השניה. אגב, סנטיאגו אוקמפוס עדיין מסרב בשלב זה לקחת חלק במשחקי הנוער והשבוע תיערך איתו שיחה נוספת במטרה לשכנעו לקחת חלק במספר משחקים.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
גם הוא לא עזר לקבוצת הנוער. זרגרי/דני מרון

אתמול,מיד לאחר שהתפרסם הריאיון של ניקו אולסק בארגנטינה, יצר השחקן קשר עם אנשי המועדון והכחיש בתוקף את הדברים שיוחסו לו. אולסק גם סיפק התכתבויות על המראיין שהבהיר לו כי ישנה את הדברים במיידית. בבית"ר אמרו על אולסק: "הוא בחור אינטיליגנט ולא אחד שיסתבך בשטויות כאלה. בדקנו, עזרנו לו לטפל בזה וממשיכים הלאה". לאולסק הפצוע חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, אך בשלב זה הוא לא אמור להמשיך.

בנוגע לעונה הבאה, בבית"ר מתקדמים באיטיות ובשלב זה מתעסקים בתכנית עבודה כלכלית ובהתמודדות עם שחקני הסגל הנוכחי. הבעלים משה חוגג עדיין נחוש לצרף מאמן זר, אך ישנו רצון גדול לראות את יוסי מזרחי לפחות חלק מהצוות המקצועי ולהשתמש בשירותיו לבניית הסגל בעונה הבאה. המאמן עצמו מאוד רוצה לסייע אך גם דואג לבריאותו ולכן ינסו במועדון למצוא פתרון ביניים שיאפשר לו לסייע לצוות המקצועי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully