וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי מגבו: "עברתי הרבה דברים כנער, לא היה לנו כסף לנסיעות לאימונים"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 17:00

מגן בית"ר ירושלים דיבר בשיחת זום עם ילדי המועדון וסיפר על סרט הקפטן: "הרגשתי כאילו עליתי מהנוערים אל הבוגרים"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

מגן בית"ר ירושלים אורי מגבו התראיין לאתר הרשמי של המועדון אחרי שהרצה לילדי קבוצת ילדים א' צפון בזום.

שחקן בית"ר ירושלים אורי מגבו. אודי ציטיאט
התרגש לשחק עם סרט הקפטן. מגבו/אודי ציטיאט

מגבו סיפר: "כן, עברתי הרבה ירידות ועליות לאורך השנים, התחלתי לשחק כדורגל מקצועי רק מגיל 15. גדלתי בבת ים לאמא חד הורית, ללא הרבה אמצעים, לכן לא יכולתי בכלל להיות בחוג כדורגל. כילד, הייתי תמיד ספורטיבי ובאו לבית ספר מכל מיני תחומים כדי לבדוק אותנו ולתת מלגות לחוגים שונים. בדקו אותי בכמה תחומים ואפילו נתנו לי מלגה לטניס, אבל לא התחברתי לזה ותמיד חיכיתי לקבל מלגה מכדורגל. בסוף הצלחתי לקבל מלגה לחוג כדורגל, אבל לא היה לנו מספיק כסף אפילו גם לזה".

מגבו המשיך ושיתף "פעם אחת לקחו אותי חברים יחד איתם לאימון, בקבוצה התלהבו ואמרו לי רק תבוא, אפילו הביאו לי בגדים ודברים, אבל גם לזה לא היה למשפחה היה כסף לנסיעות לאימון. לי לא היה מאמן שייתן לי דגש מקצועי איך לשחק, לילדים האלה יש מזל שיש להם את האפשרות לשחק כדורגל וללמוד ממאמן איך לשחק מקצועי, ועוד בבית"ר ירושלים, זה בכלל מזל וזכות".

מגבו סיפר על התחושה לשחק כקפטן של בית"ר, דבר שעשה במחזור האחרון מול הפועל תל אביב: "זאת תחושה מרגשת מאוד, הרגשתי כאילו עליתי מהנוער לבוגרים, זה חלום שהתגשם לשחק כקפטן ועוד בבית"ר ירושלים. יותר מזה, אפילו לא העזתי לחלום להיות קפטן, אז לעלות למגרש כקפטן בביתר, זה מדהים. זה הרגע הכי עוצמתי שחוויתי בקריירה, לעלות כקפטן בית"ר ירושלים ועוד נגד הפועל תל אביב, במשחק עם קהל. באמת, זה הרגע הכי משמעותי שלי, יותר מהגול נגד הפועל בשנה שעברה והשער בגמר גביע הטוטו נגד מכבי. בכל פעם שאני מגיע לבית וגן אני מתרגש להגיע וללבוש את המדים של בית"ר. זו זכות גדולה מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully