וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש המודעות לאוטיזם: שר הספורט התאמן עם חברי עמותת איתן

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 14:19

השר כבר סדנה המשלבת טכניקות מעולם הכושר הגופני מנקודת מבטם של אנשים עם צרכים מיוחדים: "אנשים מעוררי השראה, הספורט הוא כלי חינוכי וכלי לקידום קבוצות שונות באוכלוסייה"

שר הספורט חילי טרופר עם חברי עמותת איתן. משרד התרבות והספורט,
שר הספורט חילי טרופר עם חברי עמותת איתן/משרד התרבות והספורט

לכבוד חודש המודעות לאוטיזם, שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר, התאמן הבוקר, יחד עם לשכתו באימון שהועבר ע"י חברי עמותת איתן. חברי העמותה, ה-"איתנים", הם מתאמני העמותה על הספקטרום האוטיסטי בתפקוד בינוני-גבוה אשר עברו תהליך הכשרה מיוחד ההופך אותם ממתאמנים למאמנים מועסקים בשכר ובכך מאפשר את שילובם התעסוקתי בחברה.

במהלך האימון, אותו העבירו האיתנים, סופר רבות על החשיבות שיש לספורט עבור המתאמנים, ככלי לקידום אישי ולביטוי עצמי. השר עבר סדנה אינטראקטיבית ומעוררת השראה המועברת על ידי המתאמנים ומשלבת טכניקות מעולם הכושר הגופני מנקודת מבטם של אנשים עם צרכים מיוחדים. את האימון העבירו האיתנים רותם גביש, רותם מאירצוק, אורי מרום יחד עם המנכ"לים השותפים של העמותה, יניב בניאן והודאל יחזקאל

שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר: "פתחנו את הבוקר עם חברי עמותת איתן, אנשים מעוררי ההשראה שהעבירו לנו אימון מאתגר ונהדר. האיתנים העניקו לנו שעה של נחת. הספורט הוא כלי חינוכי וכלי לקידום קבוצות שונות באוכלוסייה ואנשי העמותה הנהדרים הוכיחו לנו בדיוק כמה הוא חשוב. אני מודה להם על הבוקר הנהדר ומקווה שימשיכו לעשות עבודה נהדרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully