וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירדנו ביום שעמיר תורג'מן פוטר": כפר סבא מלקקת את הפצעים, ומקווה שהלקחים יופקו

25.4.2021 / 7:19

שחקני היורדת הטרייה הפנו אצבע מאשימה ליצחק ועידן שום: "הם רק הורידו לנו את הביטחון ופגעו באווירה. רצו שנשחק כדורגל התקפי שלא מתאים לסגל הזה"

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

הפועל כפר סבא נשרה אתמול (שבת) לליגה הלאומית באופן רשמי, אך מבחינת שחקניה הסיכוי אבד מזמן. בחודש האחרון הקבוצה עוד נשענה על הסיכוי התיאורטי, אך השחקנים כבר השלימו עם הירידה לפני כן. "ביום שעמיר תורג'מן פוטר, ירדנו", אמר אחד השחקנים. "זה לא קשור לרמת האימון שלו או של אלישע, ביום שישבו לו על הראש על הכדורגל הטקטי ולחצו מלמעלה שנשחק כדורגל התקפי שלא מתאים לסגל הזה, היה ברור שאין לנו סיכוי".

כפר סבא עשתה המון טעויות השנה, גם בהשפעה של יצחק שום על מאמנים אך לא פחות מכך ביחס לשחקניה. יותר מדי פעמים שיחות של שום ובנו עידן עם השחקנים, יותר מדי ביקורת, כל שני וחמישי תלונות ואווירה לא נעימה. אחד השחקנים סיפר: "כל שחקן שיש לו טענה על עיכוב בשכר או תקלה בתלוש, ישר מתעצבנים עליו. זה לא יכול לקרות. בכל פעם שקצת לא הולך, שום או הבן שלו עושים אסיפה, הם רועדים ורק הורידו את הביטחון ופגעו באווירה. שום עצמו אומר לנו, 'מה אתם מתלוננים? בתקופתי קיבלו שכר רק בחורף ובקיץ'. זה נשמע הגיוני?".

יצחק שום בעלים הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
הכתובת העיקרית לטענות. יצחק שום/שלומי גבאי

עיקרי הדברים

  • הפועל כפר סבא מלקקת את הפצעים אחרי הנשירה ללאומית: "ירדנו ביום שעמיר תורג'מן פוטר"
  • השחקנים הפנו אצבע מאשימה כלפי יצחק ועידן שום: "הורידו לנו את הביטחון ופגעו באווירה"
  • בקבוצה טוענים שהסגל לא היה מספיק חזק: "הביאו זרים ברמה שמתאימה לליגה לאומית"

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל כפר סבא הפסידה 1:0 למכבי נתניה וירדה לליגה הלאומית

לכתבה המלאה

הבעיה הגדולה של כפר סבא היא שיצחק ועידן שום לא מבינים מה לא בסדר בהתנהלות שלהם. מבחינתם הם עושים את הדברים טוב אך מנגד אין מאמנים טובים והשחקנים כפויי טובה. מאמן אחרי מאמן עוזב שם ומסביר כמה בלתי אפשרי לעבוד אצלם. הדרישות של שום לאימונים על מגרש שלם, התקציב הנמוך וההשקעה הנמוכה שלא מאפשרות לצרף שחקנים בעלי שיעור קומה - כל אלה לא באמת השאירו לקבוצה מהשרון סיכוי. "הזרים כמעט לא תרמו, הם ברמת ליגה לאומית. היו יכולים להביא פחות זרים אבל לשלם יותר כדי להביא קצת זרים איכותיים. לא היה מי שימשוך את הקבוצה".

כפר סבא יורדת ללאומית, אבל אם ההתנהלות הנוכחית, גם אם תעלה היא תרד שוב. עידן ויצחק שום חייבים להעביר את הסמכויות המקצועיות הלאה. פשוט לבחור מאמן ולתת לו לבנות את הקבוצה בלאומית ולנהל מקצועית בשנים הבאות. המעורבות שלהם משרה אווירה בלתי אפשרית למאמנים ולשחקנים, והתוצאות בהתאם. את המחיר הם שילמו השנה, אך עדיין, הפועל כפר סבא מועדון מכובד עם עבר מפואר בכדורגל הישראלי. אם יעשו דברים נכון, אולי יהיה לו גם עתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully