וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WWE: מסכמים את רסמלאניה 37

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 0:22

רומן ריינס ניצח את אדג' ודניאל בראיין במיין איבנט ושמר על האליפות האוניברסלית של WWE. היו לא מעט תהיות מי יהיה המתאבק הבא שיקרא תיגר על התואר של המתאבק הסמואני. עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" מנתחים

באירוע רסלמאניה 37 רומן ריינס ניצח את אדג' ודניאל בראיין במיין איבנט ושמר על האליפות האוניברסלית של WWE. היו לא מעט תהיות מי יהיה המתאבק הבא שיקרא תיגר על התואר של המתאבק הסמואני, ונראה שמי יהיה הבא בתור הוא המתאבק השווייצרי סזארו שזו תהיה הפעם הראשונה שלו בקריירה שיוכל להתחרות על אליפות מרכזית.

בעקבות כך, עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" דיברו האם סזארו הוא הבנאדם הנכון להיות היריב הבא של ריינס.

כפיר התחיל ושאל: "האם אפשר לומר מזל טוב לסזארו? האם זו הפעם הראשונה שאנחנו רואים את סזארו מתקרב בצורה כזו או אחרת לתמונת האליפות המרכזית ב-WWE?
כנראה שזו באמת תהיה הבנייה האיטית לסזארו. העימות עם ריינס היה כנראה הבדיקות הקטנות של WWE לראות איך הקהל מקבל אותו במעמד הזה, אם זה משהו שיתפוס או לא".

טוניס המשיך וענה: "אני לא יודע אם סזארו באמת יקרא תיגר על האליפות האוניברסלית. בסוף האירוע האחרון של SMACKDOWN סת' רולינס תקף את סזארו וככל הנראה שיבש את התכניות. הם הצליחו לשים את סזארו בעמדה שיכול להיות שהוא יהיה היריב הבא של רומן על האליפות. מצד שני, יכול להיות שזה משהו שייקח יותר זמן ממה שאנחנו חושבים".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully