וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: סופסוף אירוע UFC במתכונת מלאה

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 0:20

ביום ראשון לפנות בוקר תתרחש היסטוריה קטנה, כש-UFC 261 יתקיים לראשונה מול קהל בתפוסה מלאה. ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" נרגשים ומנתחים

בפעם הראשונה מעל יותר משנה הקהל יחזור בתפוסה מלאה, כאשר אירוע UFC 261 יתרחש ביום ראשון לפנות בוקר עם לא פחות משלושה קרבות אליפות, כשבמיין איבנט התואר במשקל חצי בינוני יהיה מונח על כף המאזניים כשהאלוף קמארו אוסמן יפגוש בכלוב את חורחה מסבידאל בפעם השנייה בתוך פחות משנה.

ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" ניתחו את הקרב ואת שאר הקרבות באירוע, התכוננו לאירוע בלאטור 258, דיברו על הניצחון של ג'ייק פול על בן אסקרן באיגרוף והמשמעות לענף, והפינה החדשה - הזווית הישראלית באומנויות הלחימה.

סצ'קובסקי התחיל וסיפר: "זה קרב חוזר בין השניים כשמסבידאל לקח את הקרב הראשון ביולי 2020 בהתראה של מספר ימים בודדים. מסבידאל שרד עם קמארו חמישה סובבים בקרב הראשון שזה מרשים ביותר. בארבעת הקרבות האחרונים של מסבידאל הוא השיג ניצחונות מרשימים על בן אסקרן, נייט דיאז דארן טיל והפסיד לאוסמן. מהצד השני, אוסמן הוא מתאבק בחסד עליון אבל נחשב לכאורה ללוחם מאוד משעמם. בקרבות האחרונים הוא הראה קצת דברים שונים בעיקר בעמידה, ונראה שהוא למד לשלב בין יכולות ההיאבקות והסטרייקינג שלו. אוסמן עכשיו בשיא שלו, אבל למרות זאת אני חשוב שמסבידאל ינצח בנוקאאוט טכני".

פריינטה ענה: "זה לא הכי נכון שמסבידאל לקח את הקרב הראשון בהתראה קצרה, הוא היה כבר במחנה אימונים ורק חיכה לראות אם תהיה פציעה לקראת האירוע וזה מה שקרה. לעומת זאת, אוסמן מאוד השתפר בתקופה האחרונה. הוא למד בעיקר לשלוט במרחקים, לעבוד עם אגרוף הג'ב ולפגוע איתו ממש חזק. הוא עושה את זה טוב וזו תהיה בעיה גדולה מאוד לכל לוחם שיפגוש אותו. אני מאמין שאוסמן ינצח בהחלטת שיפוט".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully