וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוניו לא ייכלל בסגל לעפולה, רוקאביציה ורודריגס ישובו לסגל

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 9:47

החלוץ סובל מרגישות בשריר האחורי ובקבוצה ינסו להכשירו להפועל באר שבע, גם פלאניץ' (פציעה) ואצילי (צהובים) ייעדרו. שרי ולביא מרחק צהוב מהשעיה

תקציר: מכבי חיפה - קרית שמונה 0:4/ספורט1

חלוצה של מכבי חיפה גודסוויי דוניו לא יהיה בסגל למשחק היום (20:30, 5+ לייב) נגד הפועל עפולה. החלוץ שסובל מרגישות בשריר האחורי, לא ייכלל בסגל על מנת לתת לו מנוחה כשההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. לעומתו, ניקיטה רוקאביציה וחוסה רודריגס ישובו לסגל הקבוצה כבר הערב, אך לפחות לפי התרגולים לא אמורים לפתוח בהרכב ויקבלו דקות במהלך המשחק. המטרה היא להכשיר לחלוטין את השניים למשחק ביום שני נגד באר שבע, כשבמועדון מרוצים מאוד מהעובדה שהשניים חוזרים לעניינים.

גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יפספס את המפגש מול עפולה. דוניו/דני מרון

מי שעוד יהיו מחוץ לסגל היום הם בוגדן פלאניץ' שנמצא גם בספק גדול מאוד למשחק מול באר שבע ועומר אצילי שסוחב חמישה כרטיסים צהובים. אגב, נטע לביא וצ'ארון שרי גם הם בסכנת החמצה של משחק אם יקבלו הערב כרטיס צהוב. אם השניים יקבלו צהוב הערב הם לא ישחקו נגד מכבי פתח תקוה במשחק הפתיחה של הסיבוב השני של הפלייאוף, אך אם לא יקבלו צהוב הערב הם ייכנסו לסכנה להחמיץ את משחק העונה מול מכבי תל אביב אם יוצהבו במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully