וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: בן רייכרט הושעה אחרי עימות עם עידן שום. שחקן: "משפחת שום איבדה את זה"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 15:28

חם בשורות הקבוצה מהמקום האחרון: נציג הבעלים גער בשחקנים ואמר "מי שיטען שהוא פצוע, אשלח אותו לביטוח לאומי". רייכרט, שקרוב לסיכום במכבי פתח תקוה, ענה: "את אחיין שלך טום שלח שפצוע כבר חודשיים וחצי גם תשלח?"

תקציר: בני סכנין - הפועל כפר סבא 0:3/ספורט1

הפועל כפר סבא על סף ירידת ליגה, אך האנרגיות השליליות לא נרגעות במועדון. הקשר בן רייכרט הגיע היום (שלישי) לדין ודברים עם עידן שום במהלך אסיפה ובעקבות זאת הושעה ויעמוד לוועדת משמעת.

שום, נציג הבעלים, ביקר את רייכרט באסיפה, לאחר שעשה זאת מספר פעמים גם בכלי התקשורת, רק שהפעם השחקן החליט לענות לו ונשלח למקלחת.

במהלך האסיפה עידן שום אמר לשחקנים: "מעכשיו מי שיטען שהוא פצוע אשלח אותו לביטוח לאומי לקחת משכורת", ורייכרט ענה לו: "את האחיין שלך טום שלח שפצוע חודשיים וחצי אתה לא שולח לביטוח לאומי, נכון? ... אם כבר פתחת על כולם באסיפה, תוסיף גם את טום שלח, הוא גם חלק מהקבוצה, לא?".

רייכרט עצמו נמצא במשא ומתן עם מכבי פתח תקוה לעונה הבאה, והלוזונים מאמינים שיחתום אצלם בתום העונה.

בן רייכרט הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
אווירה רעה. רייכרט/אודי ציטיאט

שחקנים בקבוצה סיפרו: "מביך מה שקורה כאן, עשו את כל הטעויות האפשריות ומפילים את זה על השחקנים. עידן שום צריך להחליט אם הוא עוזר מאמו או נציג בעלים, הוא מתבלבל".

שחקן נוסף אמר: "משפחת שום איבדה את זה, מה שהם עושים פה השנה לא נתקלתי בשום מועדון. הבן מאיים שלא ישלם לנו משכורות, האבא אומר שבתקופתו שילמו רק בקיץ ובחורף ושלא נבכה. מה זה הדברים האלה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully