וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בית"ר תל אביב בת ים: "אפשר להפוך את העונה ממרה למתוקה"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 18:41

מימר, שיחסר את גנטוס ועלי עוסמאן, יעלה בהרכב חזק ברבע גמר הגביע (רביעי, 20:00, 5+ לייב). נציגת הלאומית אופטימיות: "נגיע ללא רגשי נחיתות"

שחקני בני סכנין מודים לקהל. מאור אלקסלסי
סכנין תעלה בהרכבה החזק ביותר/מאור אלקסלסי

בני סכנין

בצל מאבק ההישארות בליגת העל, בבני סכנין ינסו להעפיל מחר (רביעי, 20:00, 5+ לייב) לחצי גמר גביע המדינה במפגש מול בית"ר תל אביב בת ים. שרון מימר הזהיר לא פעם בימים באחרונים את שחקניו משאננות והסביר להם שהמדורגת רביעית בליגה הלאומית מחזיקה בהרכב ובסגל שלה לא מעט שחקנים שישחקו בשנים הקרובות בקבוצות בכירות בליגת העל, והעובדה שהדיחה את עירוני קרית שמונה אומרת הכול.

עלי עוסמאן ומארון גנטוס ייעדרו בשל סחיבת כרטיסים צהובים כך שמימר יצטרך לעשות שינויים מהותיים בהגנה. איאהב שאמי צפוי לפתוח כמגן השמאלי בעוד שחגי גולדנברג יוסט לעמדת המגן הימני. המאמן מתכנן לעלות בהרכב החזק ביותר שלו ואחרי כמה משחקים בהם היה חסר שחקן אחד במרכז הקישור, מימר ייהנה מהשלישייה שלו כאשר איאהב גנאים, בירם כיאל ועטאא ג'אבר יפתחו בהרכב.

מאמן הקבוצה שרון מימר אמר לפני ההתמודדות: "אנו מגיעים מחר בשיא הרצינות ועם מטרה ברורה לעלות לחצי הגמר. יהיה משחק מול קבוצה איכותית שמענישה מי שמזלזל בה. נרצה להמשיך את המומנטום שאנחנו נמצאים בו ולהפוך את העונה למתוקה. המשימה שלנו בליגה עדיין לא הסתיימה אבל אנחנו נתמקד במשחק הגביע ואחר כך נחזור להשלים את המשימה בליגה".

"אנחנו יכולים להפוך בשבוע הקרוב את העונה הזו מקשה ומרה למתוקה", אמר שחקן בקבוצה. "ברור לנו שניצחון בשבת ישאיר אותנו בליגה אבל לפני זה אנחנו רוצים להמשיך לחלום ולהגיע לחצי גמר הגביע".

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, חגי גולדנברג, חסן חילו, לוקאס שפנדלהופר, איאהב שאמי, בירם כיאל, איאהב גנאים, עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאיילה.

שחקני בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
אופטימיות גם בקבוצה מהלאומית. שחקני בית"ר תל אביב בת ים/אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים

אצל היריבה מהלאומית חולמים גם כן על היסטוריה וההעפלה ראשונה לחצי גמר גביע המדינה במתכונת הנוכחית של המועדון. המאמן עמיר נוסבאום כבר סגר את תאניו בעירוני קרית שמונה ויעזוב לקבוצה מליגת העל בעונה הבאה, אך עד אז הוא ביקש מאיזי שרצקי להמתין עם החתימה הרשמית וההודעה בשל המשימות שנותרו לקבוצתו מהלאומית ובראשן משחק הגביע.

נוסבאום, שיהנה מסגל מלא, ניסה להחדיר לשחקניו שניתן לנצח גם את סכנין. "זה כיף גדול להיות במעמדים כאלה", אמר נוסבאום, "רבע הגמר זה מעמד מחייב, על אחת כמה וכמה שמדובר במפגש מול קבוצה מליגת העל. סכנין קבוצה מצוינת שנמצאת בפורמה טובה בליגה. מבחינתנו נגיע ללא רגשי נחיתות וננסה לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו, שמאפיין אותנו לאורך כל העונה. למרות הבדלי הרמות אנחנו באים כדי לנצח את המשחק ולהעפיל שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully