וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שרף: "שמח שיחזרו לדבר על הכדורסל שלנו, ולא על דברים אחרים"

20.4.2021 / 8:33

עוזר מאמן הפועל חולון עמד על הקווים בהיעדרו של סטפנוס דדאס המורחק, והצעיד אתה לניצחון 94:103 על הפועל ירושלים: "לא מזיק שיש לך את גיא פניני על המגרש". טיירוס מגי קלע שיא של 26 נקודות: "היינו צריכים להשאיר את ההפסד לנס ציונה מאחורינו"

עוזר מאמן הפועל חולון עמית שרף. אודי ציטיאט
"יש לנו קבוצה איכותית וטובה. כיף לנו ביום יום". עמית שרף/אודי ציטיאט

לפני פחות משנה, כשליגת העל חודשה בקיץ תחת השפעות מגיפת הקורונה, עמד עמית שרף בפני סיטואציה בלתי אפשרית, אפילו אכזרית במידה מסוימת. מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס לא חזר ארצה, ועוזרו עמד על הקווים במשך עשרה משחקי ליגה ופלייאוף בהרכב חסר, והפסיד בתשעה. אמש (שני), לאחר שבית הדין הרחיק את היווני מהמפגש נגד הפועל ירושלים, קיבל שרף הזדמנות מחודשת - עם הרכב חזק בהרבה מזה שעמד לרשותו ב-2020 - ורשם את ניצחונו הראשון כמאמן בליגה הסדירה, 94:103.

  • עמית שרף מספר על היום שלפני הניצחון
  • העצה המועילה של סטפנוס דדאס לעוזרו
  • השיאים ששבר טיירוס מגי
  • מגי לא מתכוון להאריך חוזה בקרוב
  • רצף משחקי הבית יימשך
seperator

"אני שמח שאחרי המשחק הזה יחזרו לדבר על הכדורסל של חולון ושל דדאס, ולא על הדברים שעליהם דיברו לפני המשחק", אמר שרף בסיום. "התרגשתי מאוד, ואני שמח. אני לא אקח לעצמי את יחסי הציבור, אלא אתן את זה לכדורסל הברור שאנחנו משחקים, שהקל על העבודה שלי. לא מזיק שיש לך גיא פניני בקבוצה, והיה ברור לי שבמשחק הזה הוא יהיה יותר משמעותי".

שרף סיפר על היום שעבר לפני הניצחון: "כשהבנתי שוועדת המשמעת היא ביום המשחק, התחלתי להתכונן, למרות שהייתי בטוח שיקבילו את זה למקרה הדומה שהיה בשבוע שעבר ולא הסתיים בהרחקה [עם אריאל בית הלחמי מהפועל אילת]. שיחקנו טוב יותר מהרגיל. כשסיימנו את אימון הבוקר, אפילו לא דיברנו על זה עם השחקנים. בצהריים, רועי דבורה [המנכ"ל] שלח לי הודעה שאכין את הנעליים...

"דיברתי עם דדאס כמו תמיד לפני המשחק, והעצה הכי חשובה שהוא נתן לי הייתה 'אל תחשוב שהכול בשליטה שלך. תהיה מפוקס על כמה דברים קטנים, ותיתן לשחקנים לעשות את שלהם'. יש לנו קבוצה איכותית וטובה. כיף לנו ביום יום, אחרת לא היינו מצליחים להתמודד עם כל הנסיעות והמשחקים".

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי. אודי ציטיאט
לא ממהר לעסוק בעונה הבאה. מגי/אודי ציטיאט

טיירוס מגי התפוצץ עם שלושה שיאים עונתיים של 26 נקודות, שישה אסיסטים ומדד 33, אבל לפני שהחל להשיב לשאלות העיתונאים, הפנה אחת משלו. "למה כל כך חם כאן?! אני בא מאוקלהומה סיטי, וכאן אני לא מסוגל אפילו לנשום", הלין על השרב הכבד בישראל.

"ידענו כמה חשוב לאוהדים שלנו לנצח את ירושלים", אמר הגארד. "זו קבוצה חזקה, חכמה ומנוסה, ומה שהיא עוברת זה דבר שקורה לפעמים. המשחק בנס ציונה היה קשה מאוד עבורנו, והיינו צריכים להשאיר אותו מאחורינו".

מגי, בפעם השלישית בלבד ב-17 משחקי ליגה, לא פתח בחמישייה, והוא מעיד שזה דווקא עזר לו. "לפעמים, כשאתה עולה מהספסל, אתה מבחין בדברים שאחרים לא רואים. אז כשנכנסתי, ידעתי מה אני צריך לעשות. בעבר כבר הייתי על תקן מחליף, ואני אדם שיכול להסתגל לכל מצב, כך שזה אחד היתרונות שלי. אין לי בעיה עם זה בכלל".

ומה בנוגע לחתימה על הארכת חוזה, בעקבות שותפו לקו האחורי, סי ג'יי האריס? לא בקרוב, מתברר. "מעולם לא חתמתי עם קבוצה במהלך העונה. אני מאלה שמעדיפים לקחת את הזמן, לחזור הביתה ולחשוב", הסביר מגי.

לחולון מצפים לפחות עוד שלושה משחקי בית רצופים: ביום חמישי היא תארח את מכבי ראשון לציון במשחק השלמה, בשבת את בני הרצליה ובשלישי הבא תתמודד באולמה נגד גלבוע/גליל בפיינל פור של הליגה הבלקנית.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully