וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "כולם משחקים מתחת לרמה שלהם. נמצא דרך לשמור טוב יותר"

20.4.2021 / 8:27

מאמן הפועל ירושלים סיכם את ההפסד העשירי של הקבוצה בליגה, 103:94 בחולון: "לאוהדים מגיע לראות אותנו מרביצים יותר". טיישון תומאס הסביר את הכישלון בימי דאיניוס אדומייטיס: "רובנו לא שיחקנו בעמדות הטבעיות שלנו, וזה לא התחבר. עכשיו כולם יותר מעורבים"

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. אודי ציטיאט
יונתן אלון מתעקש: "אין כאן בעיה של מוטיבציה"/אודי ציטיאט

מספר הפסדי הליגה של הפועל ירושלים הפך אתמול (שני) לדו ספרתי, לאחר שנכנעה להפועל חולון 103:94 וצנחה למאזן של 10:13. כשהיא נמצאת משחק אחד לפני סיום הסיבוב השני, בעוד כשבועיים בבית נגד גלבוע/גליל, הקבוצה עדיין לא הבטיחה את מקומה בבית העליון - והפסד נוסף עלול לדרדר אותה לשישייה התחתונה, שמשמעותה: גם אם האדומים יישארו בדירוג המוליך לפלייאוף, הם ישחקו נגד הראשונה או השנייה בטבלה.

עיקרי הדברים

  • ירושלים לא בטוחה בבית העליון
  • המסר של יונתן אלון לאוהדים
  • טיישון תומאס חוזר לתקופת אדומייטיס
  • המשחק הבא: בעוד כמעט שבועיים
seperator

"כולם משחקים כרגע מתחת לרמה שלהם, ולאוהדים שלנו מגיע לראות אותנו משחקים טוב יותר, מרביצים יותר ושומרים טוב יותר", הודה המאמן יונתן אלון. "ברור שמשחק ההגנה שלנו לא היה מספיק טוב, ולא רק אתמול, ואנחנו צריכים לשים על זה דגש. נמצא את הדרך לשמור טוב יותר. הדברים המקצועיים והמנטליים הולכים יחד, והאחד גורם לשני. אין כאן בעיה של מוטיבציה. שיחקנו נגד קבוצה טובה שעשתה מהלכי כדורסל טובים".

הקפטן טיישון תומאס, שקלע 15 נקודות נגד האקסית מחולון, פתח צוהר לימי דאיניוס אדומייטיס וניסה להביט לעבר העתיד במבט אופטימי יותר. "שחקנים רבים לא שיחקו בעמדה הטבעית שלהם, שאליה הם התרגלו בתקופה של עודד קטש, וזה היה קשה. אם זה היה רק שחקן אחד, הוא היה מתמודד, אבל רובנו ניסינו להסתגל לתפקידים חדשים, וזה לא התחבר. עכשיו כולם יותר מעורבים. אנחנו נראים כאילו אנחנו בתחילת העונה, והתהליך אולי לא הכי נעים, אבל אנחנו חוזרים למסלול.

"ידענו שיהיה קשה כאן. בשבועיים האחרונים אנחנו משתפרים, מנסים לשכוח מכל מה שקרה. יצא לנו לשחק דווקא נגד שתי היריבות החזקות בליגה, וזה קצת הוריד אותנו, אבל אנחנו נמצאים בתהליך של חזרה לעצמנו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully