וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה תפנה לבית"ר בנוגע לרוטמן וגרצ'קין. מחמאות לקורצקי: "הציל את העונה"

19.4.2021 / 17:06

אחרי הבטחת ההישארות באופן מעשי, הקבוצה רוצה להשאיר את המושאלים, אבל בית"ר צפויה להחזיר אותם לסגל בעונה הבאה. בחדרה רוצים את עידו לוי לעונה נוספת, אך זה מחזיק בעוד הצעות

בהפועל חדרה מבינים שהניצחון על הפועל חיפה הבטיח למעשה את ההישארות בליגת העל ויחלו בהכנות לעונה הבאה. מנחם קורצקי שלא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, יזכה להצעה חדשה ועל פי ההערכות יסגור בקרוב ויוכרז כמאמן גם לעונת 2021/22. קורצקי זוכה למחמאות גדולות מאנשי המועדון ובעיקר מהשחקנים. "אין ספק שמני הציל את העונה", אמר גורם בקבוצה. "הוא התחבר לקבוצה באופן מושלם ועושה עונה פנטסטית מאז שהגיע".

לירן רוטמן שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מחזיק בחוזה בבית"ר שמתכוונת להחזירו לשורותיה. לירן רוטמן/שלומי גבאי

מלבד המאמן, בקבוצה רוצים להשאיר את השלד הקיים ולהתחזק בארבעה שחקנים לפחות. הרצון הוא להשאיר את שלושת המושאלים: מקס גרצ'קין, לירן רוטמן ומקסים פלקושצ'נקו. הקשר לא צפוי לחזור לסגל של מכבי חיפה ובחדרה ינסו לרכוש אותו או לכל הפחות לשאול אותו לעוד עונה, וזאת למרות שהשחקן עשוי להתקדם לקבוצה בכירה יותר. בנוגע לרוטמן וגרצ'קין, הרי שהסיכויים שיישארו לא גבוהים. בקבוצה יפנו רשמית לבית"ר ירושלים, אך גורמים המעורים בפרטים הסבירו שבקבוצה מהבירה מתכוונים להעניק לשניים מקום בסגל בעונה הבאה. רוטמן מחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות בעוד המגן מסיים חוזה, אך לבית"ר אופציה להאריך לו את החוזה בשנתיים וישנה כוונה לעשות זאת ולהשאירו.

עידו לוי שמסיים חוזה מבוקש גם כן לעונה הבאה, אחרי שהגיע בינואר מהפועל חיפה ושדרג את הגנת חדרה. לוי יזכה להצעה מחודשת, אך עם זאת השחקן מבוקש על ידי כמה קבוצות בליגת העל וזכה לגישושים, כשאחת המעוניינות היא הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully