וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר שלם - הפועל תל אביב: אווירת חג אצל קבוצת הלאומית, גוטליב יפתח?

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 22:45

קלינגר יבצע רוטציה ברבע גמר הגביע (ג', 20:30, 5 לייב): איינבינדר החולה לא בסגל, הבלם אמור לשחק ואזולאי צפוי לקבל מקום ב-11. התרגשות בכפר שלם, אולהה יפתיע?

רבע הגמרהסתיים20/04/2021
הפועל כפר שלם
    0
    • (20) קולו
    הפועל תל אביב
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

    הפועל כפר שלם

    הפועל כפר שלם והפועל תל אביב יזנחו לרגע את מאבקי ההישארות - כל אחת בליגה שלה - ויתמודדו מחר (שלישי, 20:30, ספורט 5 לייב) באצטדיון גרונדמן ברמת השרון על הכרטיס הראשון לחצי גמר גביע המדינה. זה דרבי תל אביבי ראשון מסוגו בין שתי הקבוצות, כאשר עבור כפר שלם, נועלת טבלת הליגה הלאומית, מדובר בהופעה היסטורית ברבע הגמר והאדומים הם היחידים מבין שמונה הקבוצות שנותרו במפעל, שהיו בחצי הגמר בעונה שעברה.

    בכפר שלם מרגישים חג לקראת המשחק. כ-300 אוהדים ילוו את הקבוצה, שחולמת להיות הסינדרלה שתעפיל לחצי הגמר. לא מעט שחקני הקבוצה הם יוצאי הפועל תל אביב שרוצים להוכיח עצמם מול הקבוצה לה הם שייכים. הקפטן איתן אהרון תורגל ב-11 וצפוי לפתוח, כמו גם מייקל אולהה ושביט מזל.

    הרכב משוער: גולן אלקסלסי, בוריס זייה, איתן אהרון, ירין אברהם, עמאש מנסור, בר נתנאל, אוהד חזוט, אבובקאר בארי, יאיר שפונגין, שביט מזל, מייקל אולהה.

    רז שטיין שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
    מחכה לשער הראשון שישחרר. רז שטיין/אריאל שלום

    הפועל תל אביב

    ניר קלינגר לא תרגל הרכב באימון היום, אך ההערכה היא כי יבצע מספר שינויים בהרכב. המאמן לא רוצה להגזים ברוטציה כדי לא לייצר אווירת שאננות, אך שחקנים שמושכים פציעות כמו בן ביטון לא ישחקו 90 דקות ודן איינבינדר לא יהיה בסגל בגלל וירוס. שלומי אזולאי צפוי לחזור ל-11, כאשר אדי גוטליב אמור לקבל דקות משמעותיות, אולי אפילו בהרכב.

    קלינגר אמר לקראת המשחק: "הסיפור במשחקי גביע הוא ברור וידוע, בטח לי כמי שהשתתף כבר מספיק פעמים ברבעי גמר, חצאי גמר וגמרים. המסר הוא ברור - רצינות, מחויבות והכנה מקצועית. אנחנו מתייחסים ליריבה בכבוד ומרוכזים בהכנה מדוקדקת למשחק. נחשוב מה אנחנו עושים עם ההרכב והחילופים כי צריך לאושש חלק מהשחקנים".

    רז שטיין הוסיף: "אנחנו שמים את הליגה בצד כי יש לנו משחק חשוב מול קבוצה שלא סתם נמצאת ברבע הגמר. יש לכפר שלם שחקנים טובים ונצטרך לעשות את ההכנה הכי טובה שאפשר. באופן אישי, עוד לא כבשתי במדי הפועל תל אביב וזה מאוד מפריע לי, אבל אני עובד הכי קשה שאפשר כדי להבקיע את הגול הראשון שישחרר. כרגע המטרות של הקבוצה הן מעל הכול - להישאר בליגה וללכת הכי רחוק בגביע - ונעשה הכול כדי שזה יקרה".

    הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, ניב סרדל, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, דורון ליידנר, שי אליאס, עמנואל בואטנג, שי אייזן, לידור כהן, אושר דוידה, שלומי אזולאי.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully