וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של מילכוד חימקי: הסדרה בין צסק"א מוסקבה לפנרבחצ'ה לא צפויה להידחות

18.4.2021 / 15:27

מספר נשאי הקורונה בקבוצה הטורקית טיפס לחמישה שחקנים (ולשמונה אנשים בסך הכול). בניגוד לנוהג שהיה בעונה הסדירה, פנר תיאלץ להתייצב בהרכב חסר במיוחד בגלל לוחות הזמנים הצפופים

תקציר: אנאדולו אפס - טופאש בורסה 85:87/ספורט 1

השפעותיה של מגיפת הקורונה על מועדוני הספורט המקצועניים משקפות את התמונה במדינות עצמן, והתגברות גל התחלואה באירופה נותנת את אותותיה גם הפעם. בימים שלישי ורביעי ייפתחו סדרות הפלייאוף של היורוליג, ונראה כי התפרצות הנגיף החמורה בפנרבחצ'ה עלולה להכתיב את המציאות במפגשים בינה לבין צסק"א מוסקבה.

בסוף השבוע ספרו בקבוצה הטורקית שמונה נשאים מאומתים, בהם חמישה שחקנים (ששמותיהם לא פורסמו). במצב רגיל, פנר הייתה מושבתת מכל פעילות למשך שבועיים - אבל לוחות הזמנים הצפופים הביאו למתווה חדש ומעודכן, שמציב בפניה בעיה קשה.

על פי תקנון היורוליג, משחקים בסדרות הפלייאוף יוכלו להידחות ולהיקבע מחדש רק בעקבות קשיים רגולטוריים לצאת ממדינות ולהיכנס אליהן בשל המגיפה. כל עוד קבוצה תוכל להעמיד סגל של שמונה שחקנים, היא תיאלץ להתייצב למשחקים כמתוכנן - גם אם הערך הספורטיבי שלהם ייפגם.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
לא היה רוצה לחזור במצב הזה למוסקבה. ננדו דה קולו/GettyImages

חמשת הנשאים בהרכבה של פנרבחצ'ה לא יוכלו לעמוד לרשותה במשך שבועיים לפחות מאז הבדיקה החיובית הראשונה, כלומר - שלושה מהם יחמיצו לפחות את שלושת המשחקים הראשונים בסדרה, ושניים לא יהיו כשירים גם למשחק הרביעי. הסדרה בין שתי הקבוצות צפויה לצאת לדרך ביום רביעי במוסקבה.

משחק הליגה בין פנר לאנאדולו אפס, שהיה אמור להתקיים ביום שישי האחרון, נדחה למועד בלתי ידוע - ומצבה הנוכחי של הקבוצה הצהובה מזכיר במידה רבה את המציאות שעמה נאלצה חימקי מוסקבה להתמודד בתחילת העונה. בחודש אוקטובר, כשהתקנון המקורי של היורוליג קבע הפסד טכני לקבוצה שלא תוכל להעמיד סגל ראוי, הופיעו הרוסים בהרכבי טלאים וספגו שרשרת הפסדים שקיבעה את מעמדם בתחתית הטבלה.

רק אחר כך הכירו בהנהלת המפעל בטעותם, שינו את הסעיף ונתנו את האפשרות לקביעת מועדים חדשים. זה עזר ללא מעט קבוצות אחרות בהמשך, אך לא לחימקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully