וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בוגדן פלאניץ' סובל ממתיחה קלה ולא ייעדר תקופה ממושכת

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 12:38

הצוות הרפואי של הירוקים בדק את הסרבי וגילה שמדובר במתיחה קלה ברצועה הצדית של הברך. הוא יחמיץ את משחק הגביע נגד הפועל עפולה ביום חמישי, אבל עשוי לחזור כבר למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע

תקציר: מכבי חיפה - קרית שמונה 0:4/ספורט1

אופטימיות זהירה במכבי חיפה בנוגע לפציעה של בוגדן פלאניץ'. מבדיקה שערך הצוות הרפואי של המועדון, עולה שהסרבי סובל ממתיחה קלה ברצועה צידית ולא ייעדר זמן רב. פלאניץ' שמהווה את אחד הברגים החשובים בעונה המוצלחת של מכבי חיפה, נפצע אתמול במהלך הניצחון על עירוני קרית שמונה (0:4) והוחלף על ידי רמי גרשון.

בחיפה החליטו להמתין ולראות איך הבלם מרגיש מבחינת כאבים ביממה הקרובה ולאחר מכן לקבוע אם הוא זקוק לבדיקות מקיפות. יותר, אך כרגע נראה שמדובר בפגיעה לא חמורה. "כרגע זו נראית פציעה שלא תגרום לו להיעדר זמן רב, אבל נדע בוודאות בימים הקרובים". פלאניץ' ייעדר ממשחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל עפולה ביום חמישי, אבל עשוי לחזור כבר למשחק נגד הפועל באר שבע בליגה ביום שני.

לוסיו שחקן עירוני קרית שמונה לפני בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
אופטימיות בחיפה. בוגדן פלאניץ'/דני מרון

פלאניץ' הרגיש שסובב את הברך במהלך המחצית השנייה והוחלף. בסיום חבריו לקבוצה ניגשו לבלם וזה הבהיר שהוא חש בכאבים חזקים. נגד עפולה ביום חמישי רמי גרשון צפוי להחליף אותו. גם עומר אצילי ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ועדיין לא ברור אם גודסוויי דוניו יפתח בהרכב או על הספסל. חוסה רודריגס הפצוע, בעצמו בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully