וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול מן העבר: סמארדו סמואלס חתם בהפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 11:11

הסנטר הג'מייקני, ששיחק בעבר בקליבלנד, ברצלונה, מילאנו וגם הפועל ירושלים, חוזר לליגת העל בגיל 32 ויסיים את העונה ברוממה. בחודשים האחרונים הופיע במכבי הוד השרון מהלאומית ותרם 15.5 נקודות ו-8.3 ריבאונדים

סמארדו סמואלס, הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
השתדרג מהליגה הלאומית. סמואלס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

סמארדו סמואלס עבר לא מעט תחנות בקריירה האירופית שלו, וכעת הוא חוזר לליגת העל, שבה החל את דרכו: בגיל 32, שמונה שנים לאחר ששיחק בהפועל ירושלים, הסנטר הג'מייקני חתם היום (ראשון) עד תום העונה בהפועל חיפה.

סמואלס (32, 2.06) עולה ליגה לאחר שהופיע בחודשים האחרונים במכבי הוד השרון מהליגה הלאומית, והעמיד ממוצעים של 15.5 נקודות ו-8.3 ריבאונדים. למרות שהוא יהיה הזר החמישי בסגל של אלעד חסין, האדומים מהכרמל ישתמשו רק בארבעה בכל משחק, ויותירו שחקן אחד מחוץ לטופס.

הג'מייקני שיחק במשך שלוש עונות בקליבלנד קאבלירס, במהלכן קלע 5.9 נקודות למשחק, לפני שעבר ב-2013 לירושלים. הוא תרם 12 נקודות בערב לקבוצתו של שרון דרוקר, אך העונה הסתיימה בהדחה בידי מכבי תל אביב בפלייאוף, והוא המשיך למסע אירופי ארוך - שכלל שלוש עונות ביורוליג ושתיים ביורוקאפ.

סמואלס שיחק שנתיים באולימפיה מילאנו ושנה אחת בברצלונה (9.3 נקודות למשחק ביורוליג), עונה אחת בפרטיזן בלגרד ועוד אחת בלימוז' (10.4 נקודות ביורוקאפ), ובין לבין עבר גם בליגה הסינית, בברינדיזי ובפאניוניוס אתונה. הוא נודע כשחקן שביצע לא מעט עבירות משמעת במהלך הקריירה, ואולי זו הסיבה העיקרית שבגללה שרד רק פעם אחת יותר מעונה באותה קבוצה, מאז עזב את ה-NBA בגיל 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully