וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין עשתה צעד משמעותי להישארות: "זה יהיה מתוק, גם אם יגיע בדרך הקשה"

18.4.2021 / 8:08

הניצחון על כפר סבא מקרב את סכנין למטרה: "מגיע לנו להישאר". מחמאות לחלאיילה, שממשיך להיות על הכוונת של הגדולות של הליגה

תקציר: בני סכנין - הפועל כפר סבא 0:3/ספורט1

שמחה אדירה בבני סכנין אחרי הניצחון 0:3 אמש (שבת) על הפועל כפר סבא. בקבוצה מבינים שאם בני יהודה לא תנצח את בית"ר ירושלים, הם כמעט יבטיחו מעשית את ההישארות בליגת העל. "עשינו צעד משמעותי מאוד", הודה שחקן בקבוצה, "אנחנו יודעים שמגיע לנו להישאר בליגה. היינו צריכים לעשות את זה מזמן, אבל גם אם זה בדרך הקשה, זה יהיה מתוק ואנחנו מקווים שנעשה את זה עוד לפני המחזורים האחרונים".

בקבוצה החמיאו לאוסמה חלאיילה על הצמד שכבש. בסכנין חיכו שהביטחון יחזור לחלוץ הצעיר ומקווים שכעת הוא וגם נייג'ל האסלביינק יתנו תפוקה גבוהה יותר במחזורים הקרובים. למרות העונה הבינונית של השניים, בסכנין רוצים מאוד ששניהם ימשיכו בעונה הבאה. חלאיילה שנמצא במעקב של הקבוצות הגדולות עשוי לעזוב ובסביבתו הדגישו כמה חשוב לשחקן לסיים את העונה בצורה מוצלחת עם עוד כמה שערים כדי לשוב למוקד בחלון ההעברות.

אוסמה חלאיילה שחקן בני סכנין חוגג שער. מאור אלקסלסי
רוצה לסיים את העונה חזק. חלאיילה/מאור אלקסלסי

מלבד הניצחון, בסכנין התעסקו גם בשעת המשחק מול הפועל כפר סבא. בקבוצה ביקשו לאחר את שעת המשחק בשל צום הרמאדן, אולם במנהלת לא הצליחו לאפשר זאת בגלל שיקולים של זכיינית השידור. במנהלת הבהירו שגם בשבוע הבא לא יהיה ניתן להזיז את שעת המשחק למרות הבקשה. עם זאת, במשחקים מול הפועל חדרה ובמשחק הגביע מול בית"ר תל אביב, הבקשה נענתה ושעת המשחק תוזז. בקבוצה ציינו שהדבר משמעותי להגעת אוהדים שכן תושבי העיר לא מגיעים למשחק בשל השעה בו הוא משוחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully