וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חגגה, עומרי אלטמן ייעדר מכפר שלם ובית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 23:45

הקפטן סובב את הקרסול בניצחון היקר בנתניה. קלינגר: "תקופה שלא ישנים בלילה". אטפלד (שוב) התלונן על השיפוט: "אני בהלם"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

שחקני הפועל תל אביב חגגו עם כ-1,500 אוהדים אדומים שליוו הערב (שבת) את הקבוצה אחרי ניצחון החוץ היקר 0:1 על מכבי נתניה. ניר קלינגר והחבורה שלו עם 20 נקודות מ-24 האחרונות בחוץ והערב הם פתחו פער של שבע נקודות מבני יהודה שמתחת לקו האדום, אם כי לזהובים משחק חסר.

בצד החגיגות היו גם חדשות רעות. עומרי אלטמן סובב את הקרסול במהלך המחצית השנייה ועזב את המגרש על רכב גולף. הקפטן האדום סבל מכאבים, צלע בסיום והוא יעבור בדיקות כדי לאמוד על חומרת הפציעה שלו. בכל מקרה, כבר עכשיו ברור שהוא ייעדר ממשחק הגביע נגד הפועל כפר שלם ומשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים, כאשר ההערכה הראשונית היא שיחמיץ 7-10 ימים.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. ברני ארדוב
תמונת ניצחון. קלינגר/ברני ארדוב

ניר קלינגר אמר בסיום: "זו תקופה שלא ישנים טוב בלילה. בשבוע שעבר קרתה לנו תקלה לא מחויבת, לא טובה, לא מתאימה לנו. מה שחשוב זה שלקחנו את עצמנו מהר בידיים, אמרתי גם אחרי ההפסד להפועל חיפה - חייבים להפיק לקחים, והשחקנים נראו היום הרבה יותר אגרסיביים ומחויבים. עשינו דרך מדהימה, קרה פנצ'ר וזהו".

המאמן הוסיף: "היום היינו בסדר גמור, חבל שלא גמרנו את המשחק הרבה לפני, אבל זה חלק מהסיפור מורט העצבים הזה. כל צעד הוא צעד חשוב לנו, אמרתי את זה גם אחרי שכולם חשבו שאנחנו יכולים לנוח. לדעתי, לא פחות מ-37 נקודות יספיקו להישארות, ולשם צריך לשאוף להגיע - כמה שיותר מהר. לעשות סוויפ על נתניה תוך חודשיים - מדובר באחת הקבוצות הטובות בליגה - זה מרשים".

על מאזן הבית הרע: "זה מטריד וזה יטופל. אנחנו חושבים על דרכים יצירתיות על איך להוריד את הלחץ מבלומפילד. נדע לטפל בזה. נחכה לראות את בית"ר מול בני יהודה, נראה מה מצבה. אני כל הזמן אומר לשחקנים שלי לא להסתכל על היריבות שלנו".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד, עם השופט גל לייבוביץ'. ברני ארדוב
אטפלד משוכנע שלהפועל תל אביב הגיע כרטיס אדום/ברני ארדוב

בצד המפסיד, ריימונד אטפלד סיכם את המשחק: "הם כבשו עם מזל, דיברתי עם בן ביטון והוא אמר לי שהוא פשוט בעט. זה היה שער משום מקום, שער של מזל. לנו היו כמה מצבים - לא יותר מדי - ולא ניצלנו אותם. אני רוצה להחמיא לשחקנים שנלחמו עד הסוף".

ההולנדי גם התלונן כהרגלו על השיפוט: "הכרטיסים הצהובים הרבים שלנו? היה תיקול על בנדה שמחייב כרטיס - לדעתי כרטיס אדום - אבל כלום. יש לי תעודת שופט ואני בהלם ממה שאנחנו מתמודדים איתו, שבוע אחרי שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully