וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רסלמאניה 37 וההצהרה המשמעותית: סיכום האירוע

עדי כפיר

17.4.2021 / 1:35

כ-25 אלף צופים חזו באירוע שהתפרש על שני לילות. עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" סיפקו את דעתם על הקרב שסגר את רסלמאניה 37, וסיכמו את שאר הקרבות באירוע

אירוע רסלמאניה 37 שהתרחש השבוע היה הרגע שבו ה-WWE הצהירו באופן - חזרנו לעניינים, כאשר כ-25 אלף צופים חזו באירוע שהתפרס על פני שני לילות ובמיין איבנט של היום השני רומן ריינס הצליח לשמור על האליפות האוניברסלית כשניצח את אדג' ואת דניאל בראיין.

עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" סיפקו את דעתם על הקרב שסגר את רסלמאניה 37, וסיכמו את שאר הקרבות באירוע.

כפיר הצהיר: "ללא ספק מדובר באחד הקרבות הכי טובים שהיו בעולם ההיאבקות בתקופה האחרונה, אולי בשנים האחרונות. זו היית הפעם הראשונה שריינס מקבל בוז מהקהל, רק שהפעם בניגוד לשנים קודמות שריקות הבוז מתאימות לפרסונה שהוא מציג בזירה ולא בגלל שההנהלה ניסתה לדחוף את רומן לגרון של האוהדים בכוח. ברגע שריינס יצא מאחורי הקלעים אל הזירה הרגשת את הנוכחות של המתאבק מספר 1 היום ב-WWE. אדג' ובראיין ניסו לעשות הכל כדי לנצח את ריינס ולזכות בתואר, אבל ריינס התעלה כי זה היה הקרב שהציג את רומן ריינס החדש לעולם באופן רשמי ועכשיו יש לו ברשימת החיסולים שני מתאבקים אגדיים כמו אדג' ובראיין כי הוא הצמיד את שניהם ביחד".

טוניס המשיך והוסיף: "ריינס, אדג' ובראיין באו ויצרו תחושה של קרב גדול. הקהל היה חם ועודד את בראיין ואדג' לאורך הקרב ולא את ריינס, והגימיק החדש של ריינס עובד מושלם עם קהל וזה מה שחשוב. מאז שרומן חזר בסאמר סלאם הכל היה בלי קהל וזו הפעם הראשונה שהפרסונה שלו חוותה קהל, ומאוד אהבתי את זה שהוא דרש מהקהל להכיר בו כמתאבק מספר 1 ב-WWE, ושם טמון הכסף סביב ריינס. הקרב עצמו היה באמת ברמת אינטנסיביות ואגרסיביות גבוהה מאוד. ראינו רצף של מהלכים מצד שלושתם שנבנה לאט לאט ומתפוצץ ברמה פסיכית. הניסיון להכנעה כפולה היה אדיר והפיניש היה מצוין. היום לרומן יש הכי הרבה סטאר פאוור ב-WWE בפער ענק מהשאר".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully