וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי בלאטור: קרב בין אלופים

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 17:34

האלוף המכהן ואדים נמקוב יפגוש את האלוף לשעבר פיל דייוויס, בקרב שישודר ב-4 לפנות בוקר בערוץ אגו. ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מהפודקאסט "טייקדאון" מנתחים

הסיבוב הראשון של טורניר הגרנד פרי של בלאטור במשקל חצי כבד ימשיך הלילה (בין שישי לשבת), כאשר האלוף המכהן ואדים נמקוב יפגוש בכלוב את האלוף לשעבר פיל דייוויס במיין איבנט של אירוע בלאטור 257 - שידור ישיר ב-04:00 בערוץ אגו (אפיק 63 בהוט או 65 ביס).

האלוף הרוסי והאמריקאי המוערך נפגשו בפעם הראשונה בכלוב בנובמבר 2018 באירוע בלאטור 209 שהתרחש כאן בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, ולקראת המפגש החוזר ביניהם ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" סיפקו את דעתם על ההתמודדות.

סצ'קובסקי התחיל ואמר: "בקרב הראשון ביניהם נמקוב הפתיע את דייוויס כשהרים אותו באוויר והטיח אותו על המזרן מה שהפך רגע מחונן בקריירה של שניהם. אני חושב שהוא מסוג האנשים האלה שקשה לראות אותם מספקים תירוצים. אני מאמין שנמקוב ינצח את הקרב, כי דייוויס כאלוף לא יהיה טוב למחלקה כי הוא מאוד משעמם ולא אטרקטיבי".

פריינטה סיפק את דעתו והוסיף: "יש משהו בנמקוב - שהוא תמיד דואג לעשות את העבודה. הוא מאוד מזכיר את פדור אמיליאננקו בתקופת השיא שלו, יש להם אופי מאוד דומה ולכן הוא מייצג את הקבוצה שלו בצורה הכי טובה. אני גם חושב שנמקוב ינצח, ועם הזמן הוא יהפוך לכוכב, שוב עם אופי מאוד דומה לפדור".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully