וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה לאלופה: הפועל חולון נגד סן פאבלו בורגוס ברבע גמר ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 16.4.2021 / 15:45

הגרלה קשה לסגולים בפיינל אייט בניז'ני נובגורוד: הם יתמודדו כבר במשחקם הראשון מול הקבוצה הספרדית, שזכתה במפעל לפני כחצי שנה. אם יעברו, תמתין להם המנצחת בין שטרסבורג לבין טנריפה הפייבוריטית לזכייה

שחקני הפועל חולון מקסים דה זאו פרדריק בורדיון. ליגת האלופות, אתר רשמי
הגרלה קשה. שחקני הפועל חולון/אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל חולון בקרב ראש בראש עם האלופה. כך נקבע היום (שישי) בהגרלת הפיינל אייט של ליגת האלופות. הסגולים ישחקו ברבע הגמר נגד סן פאבלו בורגוס הספרדית, שזכתה במפעל לפני כחצי שנה.

אם חולון תעבור את בורגוס, חצי הגמר יזמן לה את היריבה הקשה ביותר על הנייר, והיא תפגוש את המנצחת בין טנריפה (הפייבוריטית לזכייה) לבין שטרסבורג.

בצד השני של ההגרלה - נימבורק ומאמנה הישראלי אורן עמיאל ישחקו מול קרשיאקה, בעוד המארחת ניז'ני תפגוש את סראגוסה.

סאן פבלו בורגוס מחזיקת ליגת האלופות של פיב"א 2019/20. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הביסה יריבה ישראלית ברבע הגמר הקודם. סן פאבלו בורגוס חוגגת זכייה/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

סן פאבלו הוקמה רק ב-2015, ועברה מסע מטאורי בדרך לצמרת הכדורסל הספרדי. ב-2017 היא הגיעה לגמר הגביע בליגה השנייה, ב-2018 כבר שיחקה בליגת ה-ACB ובאוקטובר האחרון זכתה, כאמור, בתואר הראשון בתולדותיה. גם מפגשים עם יריבות ישראליות ברבע הגמר אינם זרים לה: את הפיינל אייט באתונה היא פתחה בניצחון ענק על הפועל ירושלים, 65:92.

העונה מדורגת הקבוצה במקום השישי בליגה (מאזן 11:17), והיא הודחה ברבע גמר גביע המלך בידי טנריפה. אותה טנריפה היא גם זו שמנעה ממנה את ראשות הטבלה בטופ 16 של ליגת האלופות; בורגוס סיימה במקום הראשון בבית המוקדם עם מאזן 1:5, ושנייה בבית י"ב של השלב השני עם מאזן 2:4, תחת בת ארצה.

מאמן סן פאבלו הוא ז'ואן פניארויה, שדוגל ברוטציה הספרדית הקלאסית ומשתף עשרה שחקנים בין 17 ל-23 דקות. הגארד הברזילאי ויטור בניטה, שזו עונתו השלישית במדיה, הוא הקלע המוביל שלה במסגרת האירופית עם 14.1 נקודות למשחק. חסיאל ריברו הקובני הוא שחקן הפנים הבולט שלה (13 נקודות ושבעה ריבאונדים), וניהול המשחק מופקד בידיהם של שלושה גארדים ותיקים: אלכס רנפרו (11.1 נקודות ו-5.8 אסיסטים), תאד מקפאדן (10.8 נקודות) ועומאר קוק (4.3 נקודות ושבעה אסיסטים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully