וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אסור לזלזל בכפר סבא, השחקנים שלה יהיו בשיא המוטיבציה"

האדומים מוכנים לקרב התחתית ויודעים ששחקני היריבה יגיעו בטירוף כדי לא לאבד סיכוי להישאר. כיאל יחזור להרכב (שבת, 18:00, 5 לייב)

מחזור 29הסתיים17/04/2021
בני סכנין
  • חלאילה (35)
  • ג'אבר (53)
  • חלאילה (83)
0
    הפועל כפר-סבא
    תקציר ה-0:1 של הפועל כפר סבא על בני סכנין/ספורט1

    בני סכנין

    בבני סכנין מבינים שנצחון מול הפועל כפר סבא יכול להוות עבורם צעד משמעותי מאוד להישארות בליגה "למרות שכפר סבא במצב לא טוב, אסור לנו לזלזל בהם אפילו לשנייה", אמר גורם במועדון, "ניצחון שלנו והם מבינים שהם כנראה ירדו ליגה ובגלל זה הם יבואו בשיא המוטיבציה לנצח. אנחנו חייבים לשחק את המשחק שלנו כי אנחנו טובים יותר". בירם כיאל ישוב להרכב על חשבונו של איאהב גנאים שייעדר בשל צהובים.

    שחקן בני סכנין בירם כיאל. מאור אלקסלסי
    חוזר להרכב. כיאל/מאור אלקסלסי

    הפועל כפר סבא

    בהפועל כפר סבא מודעים לכך שהסיכויים להישאר נמוכים, אך כל עוד קיים במועדון לא מרימים ידיים. המאמן רביד גזל אמר לקראת המשחק: "אני אומר כבר כמה שבועות שאנחנו צריכים לנצח כדי שנוכל להיות תלויים בעצמנו. אמנם הסיכויים כבר לא לטובתנו, אבל ניצחון ונוכל להתקדם. המשחק מול סכנין עשוי להיות הזדמנות אחרונה כדי להישאר במאבק על החיים בליגה".

    גזל הוסיף "יש לנו הרבה רגעים טובים במשחקים האחרונים. תוקפים, מגיעים למצבים ולא מצליחים לכבוש. בכדורגל מה שקובע הוא כדור ברשת ותוצאת הסיום. מקווה שבמשחק מחר היכולת תתורגם גם לתוצאה. סכנין יריבה חזקה. נותנים להם כבוד, אבל זוכרים שהם יריבה באזור שלנו שניצחנו לפני כמה שבועות ומבינים שאלו המשחקים שאנחנו חייבים לנצח". בן רייכרט ייעדר עקב צהובים
    .

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא

    טריוויה

    * מאז ה-0:1 בדוחא במחזור ה-20, שהיה ניצחון החוץ הראשון שלה על בני סכנין מאז פברואר 2006, הפועל כפר סבא הפסידה שבע פעמים וצברה נקודת ליגה אחת מ-24 אפשריות.

    * רצף ההפסדים הנוכחי של כפר סבא עומד על ארבעה. חמישה רצופים לא היו לה בליגת העל מאז מאי 2003, אז ירדה עם 2:0 להפועל פתח תקוה, 5:2 להפועל ראשון לציון, 5:2 למ.ס. אשדוד, 5:1 למכבי חיפה ו-6:1 להפועל תל אביב.

    * הפסד כזה כמובן יקרב את הירוקים עוד צעד לירידה לליגת המשנה בפעם העשירית בתולדות המועדון (לצד ירידה אחת לליגה א'), ושוב זה יקרה אחרי שנתיים בליגת העל.

    * סכנין כבשה רק חמישה שערים העונה במשחקי בית - פחות מכל קבוצה אחרת בשתי הליגות הבכירות.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עידן לייבה
    אצטדיון: דוחא
    קהל: 800

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully