וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגים שרואים משם: "לפחות יש לנו סרטים ישראליים וארוחה משפחתית"

ליאור ליובין מלמד את ילדיו מסורת גם ביוון, תומר גינת לבש את גופיית הנבחרת באימון בצרפת, גידי קאניוק מתחבר לקהילה הישראלית בתאילנד, גל מקל וגיא מלמד עקבו אחרי טקס הדלקת המשואות וגלעד לוי מתגעגע לטיולים בחיק הטבע. ברכה וסלפי מהליגיונרים, חלק ב'

גיא מלמד מברך לכבוד יום העצמאות/באדיבות המצולם

גיא מלמד, כדורגלן סט. ג'ונסטון (סקוטלנד)

קשה מאוד להיות רחוק, כי יום העצמאות מבחינה אישית זה היום האהוב עליי, לחגוג עם כל המשפחה והחברים. אני אעשה פייסטיים עם המשפחה שלי והחברה בארץ, וכמובן אני צופה בטקס הדלקת המשואות עם כל הערוצים הישראלים שיש לי כאן.

נראה שהמדינה במצב מדהים מבחינת חיסונים, וכל השחקנים בקבוצה שואלים על כך ונדהמים לראות עד כמה טוב בישראל. זה באמת מקור לגאווה!

גל מקל. באדיבות המשפחה
"מדינה שלפעמים קשה איתה, אבל אי אפשר בלעדיה". גל מקל/באדיבות המשפחה

גל מקל, כדורסלן אוניקאחה מלאגה (ספרד)

יום העצמאות זה אחד החגים האהובים עליי, והוא מרגש בכל נקודה שבה אתה נמצא על הגלובוס. לצערי, לא זכיתי לחגוג אותו בארץ בשנים האחרונות. אני מתגעגע למשפחה, לחברים, למנגלים, למסיבות החג ולאנרגיה הכיפית. אנחנו מכינים בבית ארוחה טובה, צופים בטקס הדלקת המשואות המרגש ובסרטי קלאסיקה ישראליים.

כרגע ישראל נראית לא רע ביחס למקומות אחרים בעולם. מבצע החיסונים תופס כותרות גם כאן בספרד, ואני שמח לראות שהחיים חוזרים אט אט למסלולם, האנשים יוצאים ומבלים, יש הופעות ואירועי תרבות, והאוהדים חוזרים אט אט ליציעים.

אני מאחל למדינה שלנו שיהיו לה קצת שקט ושלווה, בריאות לכל עם ישראל. אנחנו מדינה שלפעמים קשה איתה, אבל אי אפשר בלעדיה, ותמיד צריך לזכור את זה. אין הרבה מדינות כמו שלנו, ואנחנו צריכים להתגאות בזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאור ליובין עודד קטש. Apostolos Liogas, אתר רשמי
"הרגעים שבהם נבנית מסורת יחסרו". ליאור ליובין ועודד קטש/אתר רשמי, Apostolos Liogas

ליאור ליובין, עוזר מאמן פנאתינייקוס (יוון)

אני חושב שלזכור זה אחד הדברים החשובים לנו כיהודים וישראלים, והמסורת שלנו שומרת את הזיכרון. כשהבת שלי שואלת אותי על מה חשבתי בזמן הצפירה, או כשאנחנו מקיימים טקס לתליית הדגלים במרפסת, אלה דברים שנבנים דרך המסורת המשפחתית - כמו שאכלנו מצות בחג הפסח, למרות שהיינו באתונה.

הרגעים האלה, שבהם נבנית מסורת ומשמרת את הזיכרון של הישראליות והיהדות, יחסרו לי מאוד השנה, אבל נדאג לשמר זאת בדרך אחרת. חובה עלינו.

גידי קאניוק שחקן נאקון רצ'אסימה עם דגל ישראל. באדיבות המצולמים
"לא קל לחיות מחוץ לישראל, בטח בימים האלה". גידי קאניוק/באדיבות המצולמים

גידי קאניוק, כדורגלן צ'ונבורי (תאילנד)

לא קל לחיות מחוץ לישראל, בטח בימים האלה. אנחנו רואים גם מכאן את טירוף החיסונים בארץ, ושמחים מאוד. גם בתאילנד מדברים על זה שישראל מספר אחת בנושא הזה. אני חוגג פה עם חברים בקהילה הישראלית, עושים על האש ביחד ומציינים את היום הזה. אני מאחל לכולם חג עצמאות שמח ושקט.

תומר גינת. באדיבות המשפחה
"ארוחת ערב עם החברים הישראלים". תומר גינת/באדיבות המשפחה

תומר גינת, כדורסלן לוולואה מטרופוליטנס (צרפת)

יצא במקרה ואולי לא שלבשתי גופייה של נבחרת ישראל באימון. בערב החג הייתי בארוחת ערב עם החברים הישראלים שהכרתי כאן. מוזר להיות רחוק בכל כך הרבה חגים ואירועים של מדינת ישראל, אבל אני מנסה לציין את כולם ולדבר הרבה עם המשפחה ועם החברים בימים כאלה.

גלעד לוי. באדיבות המשפחה
"בחו"ל מרגש אותי אפילו יותר מלחגוג בארץ". גלעד לוי/באדיבות המשפחה

גלעד לוי, כדורסלן אסטודיאנטס מדריד (ספרד)

השנה אנחנו חוגגים את יום העצמאות בקהילה היהודית במדריד קצת אחרת מאשר בשנים קודמות. אנחנו בקפסולה מצומצמת של אנשים בשל הקורונה, אבל זה לא ימנע מאיתנו לחגוג ולהלל את היום החשוב הזה. לחגוג את יום העצמאות בחו"ל מרגש אותי אפילו יותר מלחגוג בארץ, כי זה מקבל משמעות אחרת. בתור יהודי וישראלי, אני מרגיש חובה לציין את היום הזה ולספר עליו לחבריי הגויים, שלא יודעים את ההיסטוריה שלנו.

אני אוהב להתגאות במדינה שלי, ועדיין, האווירה כאן שונה לגמרי. חסרה לי המסורת של הטיול עם המשפחה והחברים בחיק הטבע בארץ המופלאה שלנו, שבסופו אנחנו נהנים מארוחה חגיגית. בשבילי, החג הזה הוא לא רק של המדינה, אלא גם חג משפחתי בתוך עם ישראל. ביום הזה פוגשים את כל העם עושה על האש ואוכל יחד. זה יום מאוד משפחתי וחברי, ולי אישית האווירה הזו חסרה ומעלה בי געגועים.


לשלל הכתבות המיוחדות שלנו ליום העצמאות ה-73 - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully